hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > جشنواره عملی فرهنگی پاسدار انقلاب آغاز به کار کرد

جشنواره عملی فرهنگی پاسدار انقلاب آغاز به کار کرد

جشنواره عملی و فرهنگی پاسدار انقلاب نیروی زمینی سپاه در میدان امام حسین(ع) تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، جشنواره و نمایشگاه علمی-فرهنگی پاسدار انقلاب که به همت سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه برگزار شده است، در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه به نمایش درآمده است، بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از سلاح ها و جنگ افزارها در فضای شبیه سازی شده، هدف گیری، تیراندازی و انهدام را تجربه کنند.

همچنین مرکز علم و فناوری جواد الائمه وابسته به سازمان تحقیقات و خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نمایشگاه به منظور تقویت توان علمی و تحقیقاتی و همچنین جذب و سازماندهی نخبگان در نیروی زمینی سپاه، از دانشجویان و فارع التحصیلان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، در قالب پروژه‌های کسر خدمت و همچنین جذب و گزینش نیروهای مستعد برای مراکز تحقیقاتی نزسا، در رشته‌های زیر دعوت به عمل آورده است که علاقه‌مندان در رشته‌ها مهندسی مکانیک، مهندسی هوافضا، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی کامپیوتر، مهندسی پلیمر مهندسی پزشکی می‌توانند با مراجعه به میدان امام حسین تهران و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی stca.ir از شرایط و چگونگی همکاری با مجموعه این سازمان کسب اطلاع کنند.

برگزاری مسابقات ایده‌پردازی از دیگر برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه اجرا می‌شود و افرادی که ایده‌های فناورانه‌ای دارند با مراجعه به میدان امام حسین می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

این نمایشگاه با برگزاری برنامه‌های متنوع از یکشنبه 15 اسفند تا پنجشنبه 19 اسفند و از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد