hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > مصوبات کمیسیون تلفیق کارشناسانه تر از پیشنهادات کاریکاتوری در صحن است

مصوبات کمیسیون تلفیق کارشناسانه تر از پیشنهادات کاریکاتوری در صحن است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهتر است با یک رای گیری از پیشنهادات کاریکاتوری که در خصوص بودجه در صحن مجلس طرح می شود عبور کنیم.

 به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، عبدالحسین روح الامینی در تذکری شفاهی در جلسه نوبت دوم امروز مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۱، بیان کرد: روز گذشته شاهد بودیم که ۱۰ بار بر روی مصوبات کمیسیون تلیفق در خصوص بودجه رفت و آمد شد و در نهایت چیزی که نه دو سوم رای نمایندگان را گرفت و نه حذف شد بنا به مصلحت تصویب شد. امروز نیز ما مورد لعن جامعه دانشگاهی و متخصصان و پزشکان قرار گرفتیم.

وی در ادامه اظهار کرد: مصوبات کمیسیون تلفیق خیلی کارشناسانه تر از پیشنهاداتی است که در صحن طرح می شود. بهتر است یک رای گیری کنید و از طرح پیشنهادات در صحن جلوگیری کنید. مصوبات کمیسیون تلفیق غیر کاریکاتوری تر از مصوبات کاریکاتوری نمایندگان در صحن است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است با این پیشنهادات در صحن هر دقیقه زخمی به مصوبات کمیسیون تلفیق نزینم. یک رای گیری کلی کنید تا لایحه به شورای نگهبان ارسال شود و وقت خودمان و مردم را نگیریم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد