hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ادامه پذیره‌نویسی تا زمان فروش کامل سهام سرخابی‌ها

ادامه پذیره‌نویسی تا زمان فروش کامل سهام سرخابی‌ها

میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس اعلام کرد که هر زمان تعداد سهام در نظر گرفته برای سرخابی ها به فروش برسد، کار پذیره‌نویسی به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در بازار سرمایه، از امروز استارت خورد. میثم فدایی مدیرعامل شرکت فرابورس در گفتگو با شبکه خبر درباره میزان مشارکت سهامداران در خریداری سهام دو باشگاه گفت: امروز تعداد 167 میلیون و 403 هزار و 930 عدد سهم توسط 179 هزار و 185 نفر خریداری شد. در خصوص باشگاه پرسپولیس نیز 162 میلیون و 229 هزار و 136 سهم توسط 201 هزار و 254 نفر خریداری شد.

وی درباره اینکه این عدد برای آنها قابل پیش بینی بوده است یا خیر پاسخ داد: طبق اعلامیه پذیره‌نویسی که منتشر شده، 30 روز کاری برای پذیره‌نویسی دو باشگاه وجود دارد. امروز معامله بخشی از سهام انجام شد و تا 30 روز کاری می تواند ادامه پیدا کند و هواداران یا سهامدارانی که قصد خرید سهام دارند، طبق اعلامیه منتشره پذریه‌نویسی ادامه پیدا خواهد کرد تا زمانیکه افزایش سرمایه به طور کامل خریداری شود.

فدایی در مورد مهلت آخرین زمان برای خریداری سهام دو باشگاه نیز اضافه کرد: تعداد سهامی که در اطلاعیه پذیره نویسی اعلام شده، هر زمان که به فروش برسد، در آن زمان افزایش سرمایه متوقف می شود و منابع آن تعداد سهام برای اداره ثبت شرکت ها ارسال می شود.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد