hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بانک جهانی ۲۰۰ میلیون دلار اضافی به اواکراین می‌دهد؟

بانک جهانی ۲۰۰ میلیون دلار اضافی به اواکراین می‌دهد؟

بانک جهانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیوید مالپاس، رئیس بانک جهانی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفتگو و اعلام کرد که بانک جهانی حدود ۵۰۰ میلیون دلار به کشور اوکراین وام می‌دهد و ممکن است به ۷۰۰ میلیون دلار در این ماه افزایش یابد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از بانک جهانی، مالپاس از رئیس‌جمهوری اوکراین و مردم این کشور برای مقاومت در این جنگ قدردانی و تأیید کرد که بانک جهانی یک وام اضافی برای اوکراین به هیئت مدیره ارائه می‌کند و وام به نام تامین مالی بازیابی از شرایط اضطراری اقتصادی در اوکراین با تضمین شرکای دوجانبه از جمله هلند و سوئد افزایش می‌یابد و مبلغ کل حمایت‌ها به حدود ۵۰۰ میلیون دلار افزایش می‌یابد.

مالپاس همچنین افزود: بانک جهانی در حال کار برای آماده‌سازی پروژه‌های جدید و بازسازی پروژه‌های موجود است تا پایان ماه مارس ۲۰۰ میلیون دلار اضافی را به عنوان حمایت پرداخت سریع ارائه کند.

مالپاس و زلنسکی درباره نیاز حیاتی کمک مالی اهداکنندگان گفت و گو کردند و مالپاس گفت: بانک جهانی یک صندوق امانی چند اهداکننده (MDTF) را راه‌اندازی کرده است تا انتقال منابع کمک مالی از اهداکنندگان به اوکراین را تسهیل کند. البته این صندوق بیش از ۱۳۰ میلیون دلار از بریتانیا، دانمارک، لتونی، لیتوانی و ایسلند در اختیار دارد. مالپاس و  زلنسکی همچنین در مورد نیازهای مالی اوکراین، بودجه اضافی برای MDTF و سایر منابع مالی مورد نیاز اوکراین گفتگو کردند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد