hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > وزیر اقتصاد: بر تعارض منافع در مجوزها غلبه شده است

وزیر اقتصاد: بر تعارض منافع در مجوزها غلبه شده است

وزیر امور اقتصادی و دارایی عامل اصلی عقب‌ماندن بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه اتصال به درگاه ملی مجوزها و صدور الکترونیک مجوزها را در مسائل فنی و زیرساختی دانست و گفت: اکنون بر تعارض منافع موجود در حوزه مجوزهای کسب‌وکار غلبه کرده‌ایم.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، احسان خاندوزی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: در راستای سهولت کسب‌وکار سخت‌گیرانه در جهت نفع مردم عمل کرده‌ایم و با همکاری دستگاه‌ها معادل ۱۲۸۵ مجوز شروع کسب‌وکار که در آن‌ها شروط سلیقه‌ای و مبهم ذکر شده بود، اصلاح کردیم.

وی افزود: تاکنون در بخش صدور الکترونیکی مجوزهای شروع کسب‌وکار هنوز سامانه بسیاری از دستگاها به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است و در زمینه تمکین دستگاه‌های اجرایی از اتصال به درگاه ملی مجوزها و صدور الکترونیک مجوزها، بر تعارض منافع غلبه کرده‌ایم و منشا عمده مسائل و عقب‌ماندگی‌ها در عملکردها، فنی و زیرساختی است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: اگر قانون تسهیل صدور مجوزها تصویب شود و دستگاهی در این زمینه تخلف کند، ضمانت اجرایی برای این امر درنظر گرفته شده است. با ابلاغ این قانون،  درگاه ملی مجوزها به صورت خودکار مجوزها را صادر می‌کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد