hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ۱۵ اسفند، دربی برد - برد!

۱۵ اسفند، دربی برد - برد!

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در نشست خبری واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم با اشاره به عرضه سهام این دو باشگاه در روز سوم شعبان، از انضباط مالی و ساماندهی صورت‌های مالی دو باشگاه با وورد به فرابورس خبر داد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ نشست خبری آغاز واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به مردم با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی مدیرعامل فرابورس و مدیران عامل سرخابی ها صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این مراسم ‌میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران‌ اظهار کرد: پروژه واگذاری سرخابی‌ها بزرگ و پرچالش بود که طی سه ماه گذشته تلاش های زیادی برای به سرانجام رسیدن آن صورت گرفت؛ فکر می‌کردم این پروژه هم مثل طرح سهام عدالت عدالت به نتیجه نمی‌رسد اما با تلاش های رئیس سازمان خصوصی سازی و تاکید وزیر اقتصاد به ثمر نشست.

وی تاکید کرد: فکر نمی کردم هیچ مدیر دولتی زیربار افشای اطلاعات برود به خصوص اینکه تازه پست مدیریت گرفته باشد.

فدایی افزود: در فرابورس در خدمت همه سهامداران هستیم و اقدامات قانونی و مقررات به باشگاه اعلام شده است‌.

وی گفت: افشائیات دو باشگاه انجام شده و در حال تکمیل است، در کانال هواداری یکی از باشگاه‌ها هزینه خرید بازیکنان تیم رقیب را تحلیل می‌کردند که این نشان از شفافیت مسائل دارد.

مدیرعامل فرابورس ایران تاکید کرد: مدیران از ایجاد هیجان و مشاوره سرمایه‌گذاری روی سهام دو باشگاه بپرهیزند و سهام آنها مانند سایر سهام‌ها است باتجربه و اثرات ناگوار سال ۹۹ را داریم بنابراین برای خرید یا معاملات ثانویه از هر گونه هیجان خودداری کنند که هواداران ضرروزیان نبینند.

فدایی یادآور شد: ۱۲ درصد سهام این دو باشگاه به سهامداران خرد تعلق دارد و حداکثر درخواست خرید ۳۰۰ هزار تومان است، توصیه می‌کنم که هواداران قبل از خرید اطلاعیه ها را بخوانند و با آگاهی کامل شرکت کنند تا متحمل ضرر و زیان احتمالی نشود.

وی اضافه کرد: فرابورس ایران هیچ توصیه برای خرید و فروش سهام این دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ندارد نه تنها برای این دو باشگاه بلکه برای هیچ سهمی چنین توصیه نمی کند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد