hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > همدلی ملت‌ها و مسئولان کشورهای منطقه عامل مهم مقابله با حرکات شوم تروریستی است

همدلی ملت‌ها و مسئولان کشورهای منطقه عامل مهم مقابله با حرکات شوم تروریستی است

وزیر کشور با تسلیت شهادت جمعی از نمازگزاران شیعه در حمله تروریستی به مسجد پیشاور، خطاب به همتای پاکستانی خود اعلام کرد: همدلی ملت‌ها و مسئولان کشورهای منطقه می‌تواند عامل مهم و تعیین کننده‌ای برای مقابله با حرکت‌های شوم تروریستی باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، «احمد وحیدی» روز شنبه در پیام تسلیت خود به «شیخ راشد احمد» وزیر کشور پاکستان، با محکوم کردن حادثه شوم تروریستی در مسجد شیعیان در ولایت پیشاور و شهادت نمازگزاران مظلوم پاکستانی آورده است: دشمنان انسانیت، اخلاق، دین و وحدت مسلمانان با قساوت و بزدلی به دنبال سلب آرامش و آسایش ملت‌های مسلمان منطقه هستند.

وی ادامه داد: امروز همدلی ملت‌ها و مسئولان کشورهای منطقه می‌تواند یک عامل مهم و تعیین کننده برای مواجهه و مقابله با این نوع حرکت‌های شوم تروریستی باشد.

وزیر کشور در پایان پیام خود با محکوم کردن حمله تروریستی ناجوانمردانه و تسلیت به ملت و دولت پاکستان و خانواده‌های عزادار، ابراز امیدواری کرد عاملین این حادثه تروریستی در اسرع وقت شناسایی و مورد مجازات قرار گیرند.

در پی حمله روز گذشته یک مهاجم انتحاری و تیراندازی در مسجد جامع امامیه ولایت پیشاور پاکستان در زمان اقامه نمازجمعه، دست‌کم ۵۶ نمازگزار شیعه به شهادت رسیدند. گروهک تروریستی داعش جمعه شب مسئولیت این حمله انتحاری را بر عهده گرفت.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد