hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > استاندار همدان: سپاه نهادی مقدس و حافظ کشور و انقلاب اسلامی است

استاندار همدان: سپاه نهادی مقدس و حافظ کشور و انقلاب اسلامی است

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه و به مناسبت روز پاسدار با حضور در بین مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان و تبریک این روز ، افزود:بسیاری از نیروهای سپاه خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران کردند، این نهاد در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به صورت فعال و موثر ورود پیدا کرده که قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه و به مناسبت روز پاسدار با حضور در بین مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان همدان و تبریک این روز ، افزود:بسیاری از نیروهای سپاه خون مقدس خود را نثار انقلاب اسلامی و کشور عزیز ایران کردند، این نهاد در عرصه‌های مختلف از جمله توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به صورت فعال و موثر ورود پیدا کرده که قابل تقدیر و تشکر است. 

وی با اشاره به اینکه عرصه فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش دیگر نهادهای جمهوری اسلامی گسترش یافته است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه‌ تنها در عرصه نظامی بلکه در زمینه سازندگی کشور نیز نقش موثری را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ایفا کرده است. 

استاندار همدان گفت: در زمان شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انجام و اجرای طرح شهید سلیمانی نقش موثری را در پیشگیری، کنترل و مقابله با این ویروس ایفا کرد.

قاسمی فرزاد گفت: در این زمینه و با اجرای منویات مقام معظم رهبری، همکاری سپاه پاسداران، نیروهای بسیج، تلاش کادر بهداشت و درمان و مجموعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی در زمینه کنترل و مقابله با ویروس کرونا از خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا عملکرد بهتری را داشتیم. 

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه مجموعه سپاه ۴۳ سال در مقابل دشمنان این انقلاب از خود پایمردی و استقامت نشان داد، تصریح کرد: نیروهای بسیج تربیت‌ یافتگان مکتب سرخِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند که پرچمدار آن حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است. 

به گفته وی، ما نیز همچون مقام معظم رهبری که در مناسبتی فرمودند «من صددرصد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راضی هستم»، از عملکرد این نهاد مقدس در کشور به ویژه در استان همدان رضایت داریم. 

استاندار همدان با بیان اینکه اگر کسی می‌خواهد ارزش و قدر سپاه را بداند باید برود و کشورهای مانند سوریه و عراق را که گرفتار ظلم و ستم داعش بودند را از نزدیک ببیند، اظهار داشت: اقدامات موثر و ارزشمند سپاه پاسداران مردم سوریه و عراق را از چنگال دژخیمان داعش نجات داد.

منبع: irna-84671769

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد