hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بیانیه ۲۴۲ نماینده در تقدیر از اقدامات کمیته امداد امام(ره)

بیانیه ۲۴۲ نماینده در تقدیر از اقدامات کمیته امداد امام(ره)

در بیانیه سالروز تشکیل کمیته امداد آمده است:کمیته امداد حضرت امام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کنار قوای سه گانه فارغ از تعلق به گرایش های سیاسی و جناحی به فکر خدمت شایسته و بایسته به ولی نعمتان انقلاب بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در نشست علنی عصر امروز- شنبه(۱۴ اسفندماه) در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه، بیانیه ۲۴۲ نفر از نمایندگان به  مناسبت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد  امام خمینی(ره) به شرح ذیل قرائت شد:چهاردهم اسفند یادآور صدور فرمان تاریخی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل  در خصوص تشکیل کمیته امداد امام خمینی است، نهادی انقلابی با هویت دینی و مردمی و جهادی که بر اساس اندیشه و مبانی فکری و فقهی حضرت امام تاسیس شد و با هدایت حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی این  راه همچنان استمرار دارد.

کمیته امداد حضرت امام از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در کنار قوای سه گانه فارغ از تعلق به گرایش های سیاسی و جناحی به فکر خدمت شایسته و بایسته به ولی نعمتان انقلاب بوده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی با آگاهی و  وقوف  کامل از شرایط سخت اقتصادی و معیشتی اقشار کم درآمد کشور و با شناختی که از ظرفیت‌ها و امکانات کمیته امداد و خصوصا تعهد و دلسوزی که ازامدادگران سراغ داریم تلاش خواهیم  کرد با حمایت و همراهی دولت سیزدهم که خود در امر محرومیت‌زدایی  دغدغه مند می باشد نسبت به رفع مشکلات و تنگناهای فراروی این نهاد مقدس مردمی  و فراهم شدن زمینه های خدمت بیشتر و بهتر به ولی نعمتان  نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام نماییم.

در خاتمه یاد خاطره تمام امدادگران  شریف و خدومی که  دارفانی را  وداع گفتند خاصه آقایان عسکر اولادی، شفیق، حاجی حیدری و نیری و والی را گرامی داشته و آرزوی سربلندی برای این نهاد پر تلاش را داریم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد