hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > دانش و مهارت > افشای تصاویر گوشی‌های گلکسی A13 و A33 5G سامسونگ

افشای تصاویر گوشی‌های گلکسی A13 و A33 5G سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ گلکسی A13 و گلکسی A33 5G در ماه مارس معرفی خواهند شد.

به تازگی رندر‌های سامسونگ گلکسی A13 و گلکسی A33 5G به بیرون درز کرده است. این گوشی‌ها احتمالا در ماه جاری میلادی (مارس) رونمایی می‌شوند.

به گزارش فرارو، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی چند گوشی جدید از سری A، از جمله گلکسی A13 4G، گلکسی A23 5G، گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G و گلکسی A73 5G است. یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار Techinsider ادعا کرده است که غول فناوری کره جنوبی، در این ماه میلادی، رویدادی را برای معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری A برگزار خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که آیا تمام گوشی‌های ذکر شده در بالا در این ماه عرضه خواهند شد یا خیر. وبسایت آلمانی Winfuture.de، رندر‌هایی از گلکسی A13 و گلکسی A33 را به اشتراک گذاشته تا طراحی آن‌ها را به نمایش بگذارد.


افشای تصاویر گوشی‌های سامسونگ گلکسی A13 و A33 5G
از گوشی هوشمند گلکسی A13 4G آغاز می‌کنیم. این گوشی دارای یک پنل ۶.۶ اینچی PLS LCD است که رزولوشن FHD+ با کیفیت ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌کند. بریدگی ناچ در بالای نمایشگر یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. سیستم دوربین پنل پشتی این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولتراواید ۵ مگاپیکسلی و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی با لنز‌های عمق و ماکرو می‌باشد.

پردازنده Exynos 850 به همراه ۴ گیگابایت رم، گوشی A13 4G را تغذیه می‌کند. این گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت microSD عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. قیمت این گوشی ۲۰۰ یورو خواهد بود. در رندر‌های لو رفته، پنل پشتی این گوشی در رنگ‌های سفید و آبی دیده می‌شود.

افشای تصاویر گوشی‌های سامسونگ گلکسی A13 و A33 5G
به نظر می‌رسد گلکسی A33 5G نسخه پایین تری از Galaxy A53 5G باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی ۹۰ هرتزی FHD+ OLED است. این دستگاه 5G از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ قدرت می‌گیرد. این پردازنده جدید با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود.



این دستگاه همچنین دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلو و عقب دستگاه ندارد. در مورد قیمت دستگاه هم گفته شده ممکن است زیر ۴۰۰ یورو قیمت داشته باشد. رندر‌های این دستگاه در چهار رنگ سیاه، سفید، آبی و نارنجی نمایش داده شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد