hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > کاهش رونق معاملات خودرو روزهای پایانی سال در اصفهان

کاهش رونق معاملات خودرو روزهای پایانی سال در اصفهان

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اصفهان گفت: در روزهای پایان سال معاملات کمی صورت می‌گیرد و بازار خودرو به دلیل‌ بلاتکلیف ماندن مدل‌های جدید خودرو و انتظار مصرف‌کنندگان برای کاهش بیشتر قیمت‌ها فعلا رونقی ندارد.

حمیدرضا قندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به وضعیت بازار خودرو در اصفهان اظهار داشت: اکنون بازار در وضعیت رکود است و در روزهای پایان سال معاملات کمی صورت می‌گیرد و بازار خودرو فعلا رونقی ندارد.

وی با اشاره به دلایل کاهش رونق بازار افزود: مدل‌های 1401 هنوز بلاتکلیف است و هر سال قبل از سال نو در بازار وجود داشت. همچنین قیمت ها کمی افت داشته اما هنوز آنچنان کاهش پیدا نکرده است و مصرف‌کنندگان منتظر کاهش بیشتر قیمت خودروها هستند.



رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی اصفهان با  اشاره به اینکه تا روزهای پایانی سال دیگر افزایش قیمتی نخواهیم داشت، بیان کرد: با وجود افت قیمتی که داشتیم به نظر می‌رسد دیگر قیمت‌ها کاهش پیدا نمی‌کند اما باید منتظر ماند تا وضعیت سال آینده را بررسی کرد.

وی تصریح کرد: اگر وضعیت کسب و کارهای به همین نحو باشد در سال آینده نیز به همین روال است و افزایش قیمتی پیش بیتی نمی‌شود و باید شرایط را دید.

قندی با اشاره به آخرین وضعیت تولید خودرو در کشور و تأثیر آن بر معاملات خودرو تصریح کرد: قول‌هایی در مورد افزایش تولید خودرو برای سال آینده داده شده که باید عملی شود و هنوز مشخص نیست.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد