hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

مردم شرق گلستان آش نخورده دهانشان سوخته است

نماینده مردم شرق استان گلستان با اشاره به اینکه بسیاری از پروژه های مهم در شرق استان برای تکمیل نیازمند اعتبارات مختصری است، گفت: رفع مشکلات مردم ما همت دولت را می طلبد.

دکتر رضا آریان پور در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس جمهور در گرگان برگزار شد، با اشاره به اینکه حضور آیت الله رئیسی در استان‌گلستان موجب ایجاد موج بزرگی از امید و شادمانی در مردم شده است، اظهار کرد: امیدواریم با نگاهی عادلانه و با پیوست عدالت اجتماعی توزیع اعتبارات در سطح استان صورت بگیرد. 

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه بزرگ و حیاتی سد نرماب نیازمند همت ویژه و نگاه هوشمندانه شما دارد، افزود: تملیک مقدار زیادی از زمین های مسیر سد و جابه جایی سه روستای باقیمانده بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که اگر تامین شود بخش عمده ای از تنش آبی را در استان حل می کند.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توسعه و راه اندازی دائمی فرودگاه کلاله حق مردم شرق استان است، خاطرنشان کرد: متاسفانه همچنان نگاههای به این فرودگاه نگاههای کامل و استراتژیکی نیست در حالیکه این فرودگاه مس تواند به محور توسعه همکاری های اقتصادی ایران و اوراسیا شود. 

آریان پور با اشاره به اینکه تکمیل دهکده گیاهان دارویی از اولویت های دیگر ما در کنار پروژه های مهمی از جمله تعریض جاده ها، احداث و تکمیل بیمارستان در گالیکش و ... است، تصریح کرد: ۷۲ خانواده در حوزه انتخابیه من در حالیکه خانه های نیمه ساز مسکن‌مهر آنها در رانش زمین از بین رفته و آنها حتی یک روز از آن خانه استفاده نکرده اند امروز بدهکار بانک ها و وام هایی هستند که دریافت نکرده اند. 

وی با بیان اینکه مردم شرق استان آش را نخورده اند اما دهانشان سوخته است، اضافه کرد: امیدواریم بالاخره در دولت مردمی و انقلابی نگاه درست و منطقی  به ظرفیت های شرق استان صورت بگیرد. 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد