hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پاسداری از انقلاب اسلامی نه مکان می‌شناسد؛‌ نه موضوع

پاسداری از انقلاب اسلامی نه مکان می‌شناسد؛‌ نه موضوع

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات یک مقام آمریکایی که گفته ما در هر جای منطقه و دنیا حضور یافتیم، سپاه قبل از ما آنجا بوده است، تصریح کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی نه فضا می‌شناسد، نه موضوع.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار علی فدوی در سخرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران گفت: دشمنان ما یعنی کسانی که به دنبال آمریکا در خصومت ۴۳ ساله با جبهه جنگ جمهوری اسلامی هستند، صریحاً اعتراف می‌کنند دو عامل اساسی در انقلاب اسلامی وجود دارد که موفق نشده‌اند حتی یک پیروزی را اعلام کنند؛ اولی ولایت فقیه و دومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یک مقام آمریکایی گفته ما در هر جای منطقه و دنیا حضور پیدا کردیم، قبل از ما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آنجا بوده است، اضافه کرد: پاسداری از انقلاب اسلامی نه فضا می‌شناسد، و نه موضوع.

وی تأکید کرد: هر موضوعی که انقلاب اسلامی با آن مواجه شود، حراست و پاسداری از آن، جزو واجبات برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی خاطر نشان کرد: ما می‌توانیم بگوییم که در همه توطئه‌هایی که دشمنان علیه ما برقرار کرده‌اند پیروز شده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: ما در نخستین روزهای انقلاب اسلامی در خانه‌های خودمان با دشمنان جنگیدیم اما دلدادگان انقلاب اسلامی خیلی سریع به حرف امیرالمؤمنین علی (ع) عمل کردند که اگر شما با دشمنانتان درخانه‌های خودتان بجنگید، ذلیل می‌شوید و باید در خانه‌های دشمن با آنها بجنگید تا عزیز شوید. 

وی ادامه داد: ما با همین دیدگاه برای جنگ با دشمنان از خانه‌های خودمان خارج شدیم و آن را توسعه دادیم و هزاران کیلومتر دورتر از خانه‌هایمان با دشمن می‌جنگیم.

ادامه دارد...

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد