hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مطالبات راهداری گلستان از رئیس جمهور/از توسعه راه‌های روستایی تا رفع نقاط پرتصادف

مطالبات راهداری گلستان از رئیس جمهور/از توسعه راه‌های روستایی تا رفع نقاط پرتصادف

ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی را یکی از دغدغه های مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برشمرد.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گلستان اظهار کرد: در آستانه سفر ریاست محترم جمهور در استان گلستان تیم های پاسخگویی حوزه های زیرمجموعه راه و شهرسازی در اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان مستقر هستند که در همین راستا همکاران ما در راهداری و حمل و نقل ضمن استقرار در ستاد پاسخگوی مشکلات، درخواست ها، چالش ها، پیشنهادات و شکایت مردم گلستان هستند.

وی با بیان اینکه مرکز سامد نیز پاسخگوی مسائل مردم هستند، افزود: یکی از مهم ترین دغدغه های ما در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان رفع نقاط پرتصادف و توسعه راه های روستایی است.

مدیرکل امور راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تسریع و تخصیص بودجه به پروژه بسیار مهم آق قلا به بندرترکمن را از جمله دیگر مطالبات مهم گلستان از رئیس جمهور برشمرد و تصریح کرد: تمام پیشنهادات به صورت مکتوب و مستند اعلام شده است و امیدوارم رهاورد این سفر رفع دغدغه های به حق و درست مردم گلستان باشد.

میقانی سه عامل انسانی، خودرو، و جاده را عامل وقوع تصادفات رانندگی اعلام کرد و متذکر شد: تأمین اعتبارات یکی از اصلی ‌ترین مسائل در ایمن‌ سازی جاده‌ ها است، در واقع در زمینه تصادفات با حرف نمی‌توان راه و جاده ساخت و یا اینکه آن را ایمن‌سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه استان گلستان از لحاظ تعداد تلفات ناشی از سوانح موتورسیکلت سواران رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: ۴۰ درصد از قربانیان سوانح برون شهری در گلستان مربوط به موتورسیکلت سواران است.

گفتنی است؛ رئیس جمهور فردا(جمعه 13 اسفند) مهمان مردم گلستان است که پس از حضور در استان در تعدادی از شهرستان ها حضور پیدا می کند و در دیدار با اقشار با نمایندگان مردم گلستان گفتگو خواهد کرد سپس در شورای اداری به جمع بندی مصوبات سفر خواهد پرداخت.

برخی از وزرای دولت سیزدهم نیز به نمایندگی از رئیس جمهور در سطح شهرستان های استان گلستان حضور می یابند و از نزدیک روند پروژه ها، طرح ها و مشکلات استان گلستان را بررسی خواهند کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد