hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون رییس جمهور: دولت سیزدهم از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند

معاون رییس جمهور: دولت سیزدهم از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز جمعه در دیدار با مادر چهارقلوهای گنبدی ساکن روستای مالای‌شیخ‌غراوی گفت که دولت سیزدهم با اعطای تسهیلات از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،انسیه خزعلی در این دیدار با مشکلات این خانواده آشنا شد و به والدین این چهارقلوها وعده داد که حل مشکل خانه‌دار شدن آن ها را مورد تاکید قرار خواهد داد.

بررسی حوزه مسائل زنان و خانواده و ارایه راهکار برای حل این مشکلات، دیدار با بانوان هنرمند رشته‌های مختلف صنایع دستی، بانوان کارآفرین، فعالان بازارچه های سنتی و جلسه با بانوان نخبه و اساتید دانشگاه و نماینده تشکل‌ها از جمله برنامه های سفر معاون رییس جمهور در گلستان است.

بازدید از خانه های صنایع دستی، ابریشم و دیدار با خانواده های صاحب چندقلو از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه خزعلی در گلستان است.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور با همراه شماری از وزرا و اعضای هیات دولت روز جمعه ۱۳ اسفند در قالب شانزدهم سفر استانی دولت به گلستان سفر کرد.

دیدار با خانواده شهدا و جمعی از برگزیدگان و اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به این استان است.

آیت الله رئیسی در ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان سفر کرده بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد