hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سخنگوی دولت: حدود چهارهزار طرح در ۱۵ سفر استانی پیشنهاد شد

سخنگوی دولت: حدود چهارهزار طرح در ۱۵ سفر استانی پیشنهاد شد

سخنگوی دولت با بیان اینکه ۸۰ ساعت برای هر استان قبل از سفر استانی رییس‌جمهور فقط وقت برگزاری جلسات می شود گفت: در ۱۵ سفر استانی انجام شده ۳هزار و ۸۹۲ طرح پیشنهاد شد که هزار و ۷۹۷ طرح برای اجرا به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، علی بهادری جهرمی پنجشنبه شب در برنامه زنده تلویزیونی با ارائه گزارش عملکرد ۶ماهه دولت سیزدهم،با اشاره به ۱۵ سفر استانی انجام شده رییس‌جمهور گفت در ۵ ماه ابتدایی فعالیت دولت ۱۵ سفر  یعنی هر ماه سه سفر انجام شد که در ماه اخیر محدودیت‌های کرونا سفر متوقف شد و فردا سفر شانزدهم رییس‌جمهور برگزار می‌شود و آیت‌الله رئیسی مهمان مردم گلستان خواهد بود.

وی افزود: این سفرها در راستای اولویت‌های دولت و درجهت در صحنه و میدان و مبان مردم بودن انجام می شود. علاوه بر سفرهای خارجی در صحنه داخلی هم بتواند مسئول عالی در خود صحنه در کف میدان عمل باشد تا اشراف دقیق تر داشته باشد. 

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه نتیجه نهایی حضور رییس جمهور در استان دیده می‌شود، گفت: این درحالی است که حجم زیادی از کارهای کارشناسی قبل از سفر انجام و   ۱۲۰۰ ساعت جلسه با استانداران و مسئولان استانی دراین۱۵ سفر یرگزار شد. 

وی اضافه کرد: از استانداران خواسته می‌شود اولویت‌های استان با اولویت طرح‌های نیمه تمام را شناسایی کنند و اینکه  منطقه چه ویژگی هایی دارد. 

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۸۹۲ طرح در  این ۱۵ سفر پیشنهاد شد که ۱۷۹۷ طرح مصوب شده است یعنی حدود نصف طرح‌های پیشنهادی به تصویب رسید  و طرحهای بسیاری به تایید نهایی نمی‌رسد. 

سخنگوی دولت درباره دستور رییس‌جمهور برای آزادسازی سواحل گفت: تاکنون ۹۹درصد از بخش‌های در اختیار حاکمیتی اجرا و سواحل آزاد شد. برخی بخش ها در اختیار حاکمیتی نیست‌. و کمتر از یک کیلومتر ۸۰۰ متر باقی ماند که مربوط به مواردی بود که تاسیاتی باید انجام می‌شد تا محدوده ۶۰ متر آزادسازی شود.
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد