hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بهادری جهرمی: دولت با حمایت خود مشکلات قشر توانخواهان را برطرف می‌کند

بهادری جهرمی: دولت با حمایت خود مشکلات قشر توانخواهان را برطرف می‌کند

ایرنا-سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل، زحمات طاقت فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر قشر توانخواهان عزیز را می‌توان با مقداری توجه بیشتر، قراردادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت تا میزان زیادی برطرف کرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار حوزه دولت ایرنا، علی بهادری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با عنوان "کارافرینی برای توانخواهان سخت تر است و حمایت از کارآفرینان برای این عزیزان ضروری تر" نوشت: دیروز ساعاتی را به تماشای هنر زیبای توانخواهان عزیز و شنیدن درد دلشان گذراندم. هنر نابینایی که ظرافت مجسمه چوبی دست ساخت او را جز دست‌های بریده بریده شده او باورپذیر نمی‌کرد.

بهادری جهرمی افزود: هنر کودک سندروم دانی که دارای کمربند دان ۲ بود. هنر نقاشی و شاعری که بخاطر نداشتن دست، تمام هنرش را با انگشتان پا به نمایش می گذاشت. هنر زوج هنرمند ویلچری که محصولات معرق و قلمزنی آنها زینت بخش نمایشگاه بود و حدود ۳۰۰ اثر مشابه دیگر همگی یک حرف را به روشنی منتقل می کرد "هیچ چیزی نمی تواند جلوی «اراده» انسان را بگیرد. "

وی اظهار داشت: مشکلات بیمه، نداشتن سهمیه‌های قانونی برای ادامه تحصیل و...، زحمات طاقت فرسای زندگی و بسیاری مشکلات دیگر این قشر عزیز را می توان با مقداری توجه بیشتر، قراردادن خود به جای ایشان و اندکی حمایت تا میزان زیادی برطرف کرد.

سخنگوی و رییس شورای اطلاع رسانی دولت خاطر نشان کرد: امروز در هیات دولت از همکاران عزیزم درخواست کردم در خرید هدایای ضروری تنها از محصولات این عزیزان و بزرگواران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استفاده کنند تا کمکی باشد برای عرضه بهتر محصولاتشان و توجه بیشتر به این عزیزان.
 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد