hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مطالبات مردم آق‌قلا از رئیس جمهور/ از لایروبی سد وشمگیر تا ایجاد شهرک تخصصی مبل عطاآباد

مطالبات مردم آق‌قلا از رئیس جمهور/ از لایروبی سد وشمگیر تا ایجاد شهرک تخصصی مبل عطاآباد

فرماندار آق قلا با اشاره به مطالبات مهم مردم این شهرستان از رئیس جمهور گفت: یکی از مطالبات مردم آق قلا از رئیس جمهور اختصاص بودجه به شهرک یک هزار هکتاری اترک است.

سلیمان هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گرگان اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است و از دولت سیزدهم که براساس فرامین مقام معظم رهبری دغدغه توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان دارد انتظار داریم زمینه را برای توسعه و ایجاد اشتغال در آق قلا فراهم کند.

وی به اختصاص بودجه برای تکمیل جاده‌ آق قلا به گنبدکاووس-آق قلا به بندرترکمن تأکید کرد و افزود: محور بندرترکمن به آق‌قلا از محورهای بسیار مهم استان گلستان محسوب می شود و تخصیص اعتبار برای تکمیل روند ساخت جاده آق قلا به گنبدکاووس و آق قلا به بندرترکمن برای تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از سواتح رانندگی ضروری است.

فرماندار آق قلا تکمیل پیست سوارکاری آق قلا به پیست ماسه‌ای را از دیگر مطالبات شهرستان آق قلا از دولت برشمرد و یادآور شد: درآمدزایی و اشتغال ‌زایی این صنعت ورزشی بالا است از طرفی در شهرستان آق قلا زمینه توسعه و پیشرفت ورزش سوارکاری وجود دارد اما بهبود این ورزش پرطرفدار نیازمند حمایت دولت است، همچنین یکی دیگر از نیازهای این شهرستان راه اندازی و تجهیز بیمارستان تخصصی اسب است.

هاشمی راه اندازی و اختصاص بودجه برای شهرک یک هزار هکتاری اترک را از جمله دیگر مطالبات آق قلا از رئیس جمهور دانست و افزود: رونق صنعت و توسعه شهرک های صنعتی و جذب سرمایه گذار می تواند به رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در آق قلا کمک کند.

وی به اختصاص ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه برای لایروبی سد وشمگیر تأکید کرد و ابراز داشت: پروژه علاج بخشی سد وشمگیر تاکنون 21 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اجرای آن ظرفیت ذخیره‌ سازی آب از 20 میلیون به 37 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

فرماندار آق قلا به تکمیل امداد جاده ای هلال احمر در مسیر مرز اینچه برون و اختصاص یک دستگاه آمبولانس اشاره کرد و متذکر شد: یکی دیگر از مطالبات مردم آق قلا پیش بینی بودجه برای راه اندازی شهرک تخصصی مبل عطاآباد است، روستای عطاآباد با وجود بیش از 50 کارگاه تولید مبل، از ظرفیت مناسبی برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد خانواده های روستایی برخوردار است که انتظار ما از دولت سیزدهم حمایت ویژه از تولیدکنندگان این بخش و راه اندازی شهرک تخصصی مبل است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد