hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایجاد اشتغال در سال آینده با جدیت بیشتری پیگیری می شود

ایجاد اشتغال در سال آینده با جدیت بیشتری پیگیری می شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت:برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال‌ سال آینده شامل افراد بیشتری می شود و بر توسعه و احیای مشاغل سنتی، افزایش آموزش های فنی‌ و حرفه ای و توسعه مشاغل دانش بینان تاکید می شود.

مشهد پایگاه خبری روزگار-رضا سلم آبادی در سفر یک روزه به شهرستان نیشابور به تاسیس این نهاد بعد از ۲۲ روز از پیروزی انقلاب گفت و اظهار کرد: با تدبیر دولت برای سال ۱۴۰۱ رشد خوبی را در زمینه اشتغال شاهد خواهیم بود به گونه ای که برای سال آینده قرار است،  کمیته امداد کشور ۵۰۰ هزار شغل در سال آینده ایجاد کند. 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد:  سامانه سها (امداد هوشمند) به منظور تسریع در ارائه خدمت به مددجویان راه اندازی شده است، همچنین این سامانه زمینه تکریم و عزت نفس مددجویان را فراهم می کند. 

سلم آبادی با اشاره به اینکه در تولید فقر کمیته امداد نقشی ندارد، افزود: در   نوسانات اقتصادی معیشت و رزق و روزی خانواده آسیب دیده است و این امر بیشتر شامل مددجویان و اقشار نیازمند است. 

وی اظهار کرد: هرگاه شاهد عدم ثبات باشیم، مراجعان و ورودی های کمیته امداد افزایش پیدا می کند و از سال ۹۷ به بعد به دلیل نوسنات اقتصادی شاهد افزایش ورودی های کمیته امداد بودیم.

همچنین در این دیدار، ابوطالب جوان، سرپرست فرمانداری نیشابور گفت: باید بگونه ای اقدام شود تا مجموعه خیرین شهرستان در قالب مراکز نیکوکاری به نیازمندان ارائه‌ خدمت کنند. 

وی ادامه داد: حمایت و ارائه خدمات کمیته امداد باید ساماندهی شود تا در این بخش اطلاعات جامعی جمع آوری شود. 

همچنین در دیدار جداگانه ای، حجت السلام یعقوبی، امام جمعه نیشابور از توزیع بیش از ۱۳۰ هزار سبد معیشتی در ایام کرونا گفت و افزود: مراجعات نیازمندان و افراد به دفتر امام جمعه در خصوص درخواست کمک خوشبختانه نسبت به گذشته کمتر شده که این امر حاکی از خدمات مناسب کمیته امداد است. 

وی به ساخت مسکن در نیشابور و حمایت از نیازمندان اشاره داشت و افزود: باید اقدامات موثری برای خانه دار شدن نیازمندان انجام شود.  

شایسته ذکر است: در این سفر مدیرکل کمیته امداد تعدادی طرح اشتغال و مرکز نیکوکاری را مورد بازدید قرار داد و از نزدیک با یک نخبه فرهنگی ودو خانواده مددجوی دیدار کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد