hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رژیم مافیایی آمریکا برای فروش تسلیحات خود در جهان بحران‌سازی می‌کند

رژیم مافیایی آمریکا برای فروش تسلیحات خود در جهان بحران‌سازی می‌کند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: حیات و بقای رژیم‌های استکباری در بحران‌سازی است که از این طریق بتوانند منافع خود را تامین کنند چراکه آمریکا بزرگترین تولیدکننده اسلحه در جهان است و حیات و مماتش در ناآرام کردن دیگر کشورها است.

لطف‌االله فروزنده قائم مقام سابق جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، درباره سخنان رهبر معظم انقلاب و مافیایی خواندن رژیم آمریکا اظهار کرد: حیات و بقای رژیم‌های استکباری در بحران سازی است که از این طریق بتوانند منافع خود را تامین کنند چراکه آمریکا بزرگترین تولیدکننده اسلحه در جهان است و حیات و مماتش در ناآرام کردن دیگر کشورها است.

فروزنده افزود: آمریکا همیشه برای پیشبرد این هدف در مناطق مختلف جهان رژیم‌های وابسته ایجاد می‌کند که از این طریق بتواند مشکلات خود در حوزه‌های مختلف اقتصادی را جبران کند. رژیم آمریکا ماهیت مافیایی و استکباری دارد، ماهیتی که در نهایت به زیان مردم جهان تمام شده و می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری دقیق و هوشمندانه بیان شد، اظهار کرد: ایشان در گذشته هم بارها چهره واقعی آمریکا را برای مردم روشن کرده بودند و این بار یک پرده دیگر از چهره کثیف این رژیم مافیایی برداشتند.    

وی ادامه داد: نکته مهم و عبرت‌آموز دیگر این است که آمریکایی‌ها هیچ وقت از رژیم‌های دست نشانده خود حمایت نکرده‌اند. نمونه آن در ایران برخوردی است که آنها با محمدرضا شاه پهلوی کردند یا حسنی مبارک را تنها گذاشتند و آخرین مورد از این رویکرد استکباری ناامید کردن و تنها گذاشتن حاکمان اوکراین بود.

فروزنده در بیان عبرت و درس‌آموزی از موضوع اوکراین برای دلبستگان به آمریکا گفت: همه دست‌نشانده‌ها که چهره واقعی آمریکا در طول تاریخ و در عصر کنونی را نشناختند، باید بدانند که قدرت واقعی هر حکومتی در توجه و اتکا به مردم است و هرگونه وابستگی به استکبار جهانی نابودی به همراه دارد.

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه رفتار آمریکا با روسای جمهور افغانستان و اوکراین یک پیام و درس هم برای دلباختگان آمریکا در داخل ایران دارد، یادآور شد: برخی در داخل فکر می‌کنند اگر با آمریکا ارتباط برقرار کنیم و هژمونی آن کشور را گردن نهیم، مسائل و مشکلات کشور حل می‌شوند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در دولت قبلی این رویکرد وجود داشت و به کشور آسیب زد. آنها هم باید عبرت بگیرند که استکبار جهانی به هیچ وجه قابل اتکا و اعتماد نیست. ما باید مهمترین پشتوانه حکومت را مردم بدانیم، اعتماد به مردم مهمترین سرمایه است. 

فروزنده در ادامه تشریح رویکرد دوگانه آمریکا نسبت به کشورهای وابسته به خود با ذکر نمونه اوکراین بیان کرد: رویه استکباری همین است. استکبار جهانی بر اساس منافع خود حرکت می‌کند و در این مسیر حاضر است همه را فدای خود کند و تعریف خود از منافع ملی را از طریق قربانی کردن مردم جهان بخصوص وابستگان و دلباختگان خود محقق کند.  

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از جمله به پادشاهان پیشین افغانستان و ایران قول داده بودند حامی و حافظ سلطنت آنها باشند، که شاهد عاقبت آنها بودیم. این موضوع در مورد روسای جمهور افغانستان و اوکراین تکرار شد لذا این سیاست رژیم مافیایی آمریکا موقتی نیست و در گذشته بوده و تا همیشه ادامه خواهد داشت.

وی درباره خوی و خصلت رژیم‌ها و حکام وابسته به آمریکا و استکبار در طول تاریخ، گفت: با وجودی که این دیکتاتورها برای نشان دادن میزان بردگی خود به آمریکا، ملت‌های خود را سرکوب می کردند، ولی در بزنگاه‌ها و در روزهای حساسی که آنها به آمریکا نیاز داشتند تنها ماندند. برای آنها که خوی مافیایی، منفعت‌طلبانه و فرصت‌طلبانه آمریکا را می‌شناسند، مبرهن بوده و هست که آمریکا تعهد و الزامی به حمایت از دست‌نشاندگان خود ندارد و از این رو بیانات رهبر معظم انقلاب برای آنهایی است که هنوز سادلوحانه آمریکا را ناجی خود می‌دانند.   

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: دوست و دشمن جمهوری اسلامی می‌دانند که ما زیر بار حرف زور رژیم مافیایی آمریکا نمی‌رویم و جمهوری اسلامی ایران با روحیه استکباری آنها مبارزه و در برابر آن ایستادگی می‌کند، زیرا استقلال از بن‌پایه‌ها و سنگ‌ بناهای دکترین و استراتژی خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد