hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > رژیم مافیایی آمریکا کارخانه‌داران بزرگ اسلحه و فروشندگان امنیت هستند

رژیم مافیایی آمریکا کارخانه‌داران بزرگ اسلحه و فروشندگان امنیت هستند

یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل گفت: آمریکا اقدامات مافیایی را با کمک رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد و کارخانه داران بزرگ اسلحه و فروشندگان امنیت به نام ناتو از این طریق ارتزاق کرده و مناطق بزرگ جغرافیایی را در اختیار می‌گیرند.

سید رضا صدرالحسینی کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب ایرنا درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مافیایی بودن رژیم آمریکا گفت: روز مبعث حضرت محمد (ص) رهبر معظم انقلاب مطالب مهمی را در حوزه مسایل بین الملل بیان کردند و یکبار دیگر با شفافیت کامل پرده‌ای از سیاهی‌های رژیم منفور آمریکا را برملا کردند.

صدرالحسینی افزود: در واقع رهبر معظم انقلاب با یک شناخت کافی از اقدامات 4 دهه گذشته رژیم آمریکا، این رژیم را به یک رژیم مافیایی تعبیر کردند و مواردی از این مسائل را برای اذهان عمومی تشریح کردند لذا اگر بخواهیم به این بخش فرمایشات رهبری که رژیم آمریکا را رژیم مافیایی عنوان کردند بپردازیم ابتدا باید مافیا را مورد شناسایی قرار دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در ادامه با اشاره به عملکرد مافیا در دهه های 40 و 50 در آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی گفت: مافیا یک جریان بسیار مخفوف و اختاپوس واری بودند که برای سیطره بر اموال عمومی و مدیریت فحشا، فروش مشروبات الکلی و ایجاد ناامنی های منطقه‌ای فعالیت می‌کردند تا بتوانند به اعضای گروه خود ارتزاق لازم را برسانند.

وی افزود: آنها در ایالت‌ها و خیابان های مختلف آمریکا دست به شناسایی جانیان و خلافکاران بزرگ می زدند تا بتوانند آنها را جذب کنند. در قاعده هرم مافیایی تعدادی از افراد خلافکار و دارای جرم‌های مختلف و در راس این هرم جریان فروشندگان اصلی مواد مخدر و مدیران مراکز فحشا و قمارخانه ها قرار داشتند. بنابراین این مدیران با سیطره خود بر کسانی که نقطه ضعف قابل توجهی در هرم مافیایی داشتند سعی می‌کردند به قدرت خود بیفزایند و این قدرت را به مراکز سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بزرگ تسری دهند.

**آمریکا اقدامات مافیایی را با کمک رژیم صهیونیستی انجام می دهد

این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل ادامه داد: امروز آمریکا این اقدامات مافیایی را با کمک رژیم صهیونیستی انجام می دهد و افراد دارای خصوصیت منفی و یا نداشتن توانمندی‌های مدیریتی را در کشورهای مختلف پیدا کرده و با دسیسه های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای تلاش می‌کنند آنها به قدرت برسند و در مناطقی که مسئولیت دارند تشنج ایجاد کنند و بدین وسیله کارخانه داران بزرگ اسلحه و فروشندگان امنیت به نام ناتو می‌توانند ارتزاق کرده و مناطق بزرگ جغرافیایی را در اختیار داشته باشند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع اوکراین  هم به این مساله اشاره کردند که  مقصر اصلی شرایط امروز اوکراین آمریکایی‌ها هستند که با ایجاد کودتاهای مخملین در کشورهای تازه استقلال یافته اتحاد جماهیر شوروی سابق تلاش کردند که به مناطقی که سالیان سال در حوزه تقسیم بندی جهان به شرق و غرب ورود و دسترسی و دخالتی نمی توانستند داشته باشند به این وسیله وارد شده و جهانخواری خود را تداوم بخشیدند.

صدرالحسینی گفت:  تجزیه و تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب از موضوع اوکراین نشان دهنده این بود که آمریکا بعد از سال 1991 با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به فکر نفوذ خود در کشورهای طرفدار اتحادجماهیر شوروی سابق بوده و توسط ناتو سعی می‌کردند که سیطره خود را به شرق عالم گسترش دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل افزود:  این فرمایش و سخن کوتاه و تمثیلی رهبر معظم انقلاب که از رژیم کنونی آمریکا بیان کردند یکی دیگر از پرده های سیاه رژیم جنایتکار آمریکا را روشن کرد. 

وی در ادامه با اشاره به صحبت‌های رهبری درخصوص عبرت گرفتن از اعتماد به غرب نیز گفت: رهبر معظم انقلاب با مثالهای کوتاه بخشی از چهاردهه گذشته را درخصوص سرنوشت کسانی که به غرب اعتماد می کنند را به خوبی بیان کردند.

صدرالحسینی افزود: محمدرضا پهلوی تلاش کرد که در ارتباط و وابستگی بیشتر حاکمیت ایران برای خود محیط امنیتی قابل اعتمادی ایجاد کند اما بعد از وقوع انقلاب اسلامی و فرار او آمریکایی ها حتی حاضر نشدند او را برای درمان در یکی از بیمارستان های خود بپذیرند و محمدرضا پهلوی در اواخر عمر خود آواره شد.

**نتیجه اعتماد صدام و قذافی به آمریکا نابودی بود 

وی ادامه داد: رهبری در ادامه به موضوع حمایت و وابستگی همه جانبه صدام بعثی با رژیم آمریکا اشاره کردند؛ در واقع آمریکایی ها زمانی که احساس کردند که این رژیم دیگر نمی تواند مطامع آنها را در منطقه غرب آسیا به پیش ببرد با یک حمله همه جانبه همان کسی را که سالها به آنها وابسته بود و با چراغ سبز آمریکا جنگ 8 ساله را بر ایران تحمیل کرد را با از بین بردن زیرساخت های کشور عراق کنار زدند و خود تجاوزکارانه وارد خاک عراق شدند.

صدرالحسینی گفت: نمونه دیگری که باید بگویم اعتماد قذافی در لیبی بود که در واقع با فشارهای بین‌المللی که به او آمد و عدم توانمندی در مقابل فشارها مجبور به نابودی همه دستاوردهای هسته ای خود شد و در نهایت توسط اوباش و تروریست های مورد حمایت آمریکا در آشوب کشاندن لیبی معدوم شد و نتوانست از این اعتمادی که به آمریکایی ها کرده بود استفاده کند و او هم از بین رفت.

«اشاره دیگر رهبر معظم انقلاب به اشرف غنی در افغانستان بود که سالیان طولانی همه مقدرات افغانستان را در اختیار رژیم متجاوز و مداخله‌گر آمریکا گذاشت و در نهایت هم مجبور به فرار از افغانستان شد و  مورد حمایت رژیم آمریکا قرار نگرفت.»

صدرالحسینی تاکیدکرد: در حقیقت بازخوانی رهبر معظم انقلاب از این عبرت‌ها هشداری به اعتماد یکسویه افراد و جریانات به امضاهای غرب بود. از این رو رهبری به همه کسانی که غرب‌زدگی و غرب باوری آنها ادامه دارد این هشدار را دادند که از عبرت اوکراین باید استفاده کرد و توجه داشت که هیچ اعتمادی به گفته ها و نوشته های غرب وجود ندارد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد