hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > روایت بازیگر سریال «نیسان آبی» از وقوع یک قتل در ساختمان آینه

روایت بازیگر سریال «نیسان آبی» از وقوع یک قتل در ساختمان آینه

سیروس همتی که به تازگی در سریال «نیسان آبی» بازی کرده است، در فیلمنامه «آینه» که توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد، به روایت یک قتل در ساختمانی مشهور به آینه پرداخته است.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، فیلمنامه «آینه» نوشته سیروس در ۶۴ صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

در معرفی فیلمنامه «آینه»، توسط ناشر چنین آمده است: «تازه‌ترین اثر سیروس همتی، فیلمنامه‌ای است کوتاه که در قالب داستانی حادثه‌ای و جنایی- پلیسی نوشته شده است. داستان با حضور دو بازپرس اداره آگاهی در محل وقوع یک جنایت در ساختمانی مشهور به آینه شروع می‌شود. در خانه زنی تنها که ظاهرا معلم اخلاق بسیاری از اهالی محل و شهر وقوع داستان نیز هست قتلی رخ داده است. جوانی از پنجره خانه به پایین پرت شده است و در نگاه اول به نظر می‌رسد که این اتفاق به خاطر یک حادثه در آن خانه رخ داده اما بازپرس شکاک و نکته‌سنج این داستان رفته‌رفته گره از این ماجرا باز می‌کند و قاتل خودش را نشان می‌دهد.» 

سیروس همتی در سال‌های اخیر بیشتر با بازیگری و کارگردانی تئاتر شناخته شده است و همچنین فعالیتش در قالب مربی داستان‌نویسی نیز منجر به تربیت نویسندگان جوان متعددی شده است. او که به تازگی با بازی در سریال طنز «نیسان آبی» نیز چهره‌ای متفاوت از خود نشان داد، با نگارش این فیلمنامه هر چند کوتاه، یکی دیگر از توانایی‌های خود را به نمایش گذاشته است.

از سیروس همتی پیش‌تر و در قالب نمایشنامه در انتشارات کتاب نیستان کتاب‌های «هفت کوتوله و تمساح»، «ایست تردست»، «مزا مزا»، «سه سه»، «ریحانه» و همچنین فیلمنامه «گل‌سر» و مجموعه داستان «ننه‌کاراته» منتشر شده است. همچنین او سرپرستی تولید و انتشار مجموعه داستان «پناه بر رویا» را نیز بر عهده داشته است.

روایت بازیگر سریال «نیسان آبی» از وقوع یک قتل در ساختمان آینه


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد