hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > تعبیر خواب سمنو , خوردن سمنو در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیر خواب سمنو , خوردن سمنو در خواب چه تعبیری دارد؟

دیدن سمنو در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. برای اینکه بدانید دیدن سمنو در خواب چه تعبیری دارد در ادامه با ما همراه باشید .

از میان معبران بزرگ مطیعی تهرانی به تعبیر خواب سمنو پرداخته است  . او معتقد است سمنو گرفتن از کسی در خواب به معنای افزایش نعمت است و سمنو دادن به کسی به معنای روزی رساندن به کسی است . دیدن سمنو با رنگ غیر طبیعی خوب نیست و تعبیر خوبی ندارد . 

تعبیر خواب سمنو  به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

سمنو شیره جوشانده جوانه گندم است. پختن سمنو اقدام به کار نیکی است که هم سود آن به بیننده خواب می رسد و هم عاید دیگران می شود و به خصوص همراه خویش روزی حلال و معاش پاک می آورد.

تعبیر سمنو دادن و یا گرفتن از کسی

اگر در خواب از کسی سمنو گرفتید او به شما نعمت می دهد و اگر شما به کسی در خواب به کسی سمنو دادید از جانب شما به آن شخص نعمت می رسد. فقط وقتی خوب نیست که سمنو رنگ یا عطر و بوی طبیعی نداشته باشد.

تعبیر رنگ غیر طبیعی سمنو

مثلا اگر سمنو بپزند یا ظرفی سمنو داشته باشید و ملاحظه کنید که سمنوی شما سرخ یا سبز و آبی و یا زرد است خوب نیست، در حالتی که سمنو باید شکلاتی رنگ باشد در چنین صورتی غم و ناراحتی و اندوه می رسد. عطر و بوی غیر معمول نیز همین گونه تعبیر می شود .



امتیاز: 3 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد