hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > ۴ «عرضه اولیه» شستا در بورس/خروج از ۳۶ شرکت زیان‌ده

۴ «عرضه اولیه» شستا در بورس/خروج از ۳۶ شرکت زیان‌ده

مدیرعامل شستا ضمن اشاره به برنامه مولدسازی دارایی‌های غیرمولد شستا گفت: در راستای اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری‌ها، چند اقدام را در دستور کار قرار دادیم که از جمله آنها می‌توان به خروج از ۳۶ شرکت و کارخانه اشاره کرد.

علی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند مولدسازی دارایی‌های غیرمولد شستا اظهار کرد: از جمله برنامه‌های محوری ما مولدسازی دارایی‌های غیرمولد شستا است. در راستای اصلاح پرتفوی سرمایه گذاری ها، چند اقدام در دستور کار قرار دادیم که از جمله آنها می‌توان به خروج از ۳۶ شرکت و کارخانه اشاره کرد. اقدامات در این زمینه آغاز شده است؛ برخی را ادغام، برخی را آماده عرضه و فروش و برخی را به ناچار منحل می‌کنیم.

مدیر عامل شستا درباره عرضه جدید در بورس نیز گفت: چهار عرضه اولیه جدید در بورس داریم که به محض موافقت بورس اتفاق خواهد افتاد و «سیمان آبیک» نخستین آن است.

رستمی درباره افزایش سرمایه شستا نیز توضیح داد و گفت: افزایش سرمایه ما در دی ماه امسال در مجمع تصویب و بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ بورس را با بیش از ۱۰۰۰ درصد رشد انجام دادیم که اکنون در حال ثبت است.

وی اضافه کرد: براساس تصمیمات مجمع، سرمایه شرکت از ۱۴۲ هزار میلیارد ریال به بیش از ۱۶۳۰ هزار میلیارد ریال رسید. درحال حاضر  ۹۱ درصد پرتفوی شستا بورسی است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد