hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۸ مطالبه اصلی مردم گالیکش از رئیس جمهور انقلابی

۸ مطالبه اصلی مردم گالیکش از رئیس جمهور انقلابی

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان گلستان، گفت: در جریان این سفر مردم و مدیران شهرستان گالیکش هشت مطالبه بزرگ و اصلی و تعدادی مطالبه زیرساختی را از دولت درخواست خواهند کرد.

علی جوان در جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان گلستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان و حضور احتمالی هیئت دولت در این شهرستان بهره‌گیری لازم صورت بگیرد، اظهار کرد: از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی درخواست داریم با احساس مسئولیت و تکلیف برای توسعه شهرستان با کوشش و جدیت تمام تمهیدات و مقدمات حضور نماینده ریاست جمهوری در سفر به شهرستان گالیکش را فراهم کنند. 

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود که مسئولان با طرح و بیان مشکلات، قابلیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان از همه ظرفیت‌های حضور وزیر پیشنهادی به عنوان نماینده دولت در شهرستان گالیکش استفاده کنند، افزود: ظرفیت های شهرستان باید در این سفر و با مصوبات خوب و هوشمندانه به فعلیت رسیده و مسیر توسعه شهرستان را شتاب ببخشد.

فرماندار شهرستان گالیکش با تاکید بر اینکه باید با توجه به مزیت های رقابتی شهرستان، حوزه کشاورزی، منابع آب، راه و مسکن، بهداشت و درمان، صنعت و آموزش در اولویت برنامه‌های پیشنهادی جهت تصویب در این دور از سفر هیئت دولت به شهرستان قرار گیرد، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در سفر هیئت دولت به این شهرستان، پروژه‌های مهمی همچون بزرگراه مینودشت _ گالیکش _ جنگل گلستان، بیمارستان ۹۶ تختخوابی گالیکش، استادیوم ورزشی و سالن‌های ورزشی روستایی، ساختمان اداره ارشاد، راه روستایی، آب‌بندان‌ها، دهکده بزرگ گیاهان دارویی و دیگر طرح‌های مرتبط با ارتقاء زیرساخت‌های شهرستان را ه بطور جدی پیگیری کنیم تا با تخصیص منابع پیشنهادی در جهت تکمیل و اتمام آنها گام برداریم.

جوان با اشاره به اینکه سفرهای استانی یکی از اقدامات خوب و اثربخش دولت در دوره جدید است، ادامه داد: با این سفرها مناطق محروم و کمتر توسعه یافته نیز از نگاه مدیران ارشد کشور پنهان نمانده و در دیدار چهره به چهره مردم به راحتی مطالبات و دغدغه های خود را به مدیران منتقل خواهند کرد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، استان گلستان پایان هفته جاری میزبان حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور و هیئت دولت در سفری یک روزه خواهد بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد