hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > انتقاد از حاشیه سازی‌های مرکز پژوهش‌ها و اداره قوانین برای مجلس

انتقاد از حاشیه سازی‌های مرکز پژوهش‌ها و اداره قوانین برای مجلس

در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی احمد حسین فلاحی نماینده همدان در تذکری گفت: تذکر بنده به شیوه مدیریت مجلس است اداره قوانین می‌توانست پیشنهادات را پالایش کند، کما اینکه در طرح،های تکراری آقای مصری طرح ها تکراری را جمع کرده و پالایش می کنند .

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا در ادامه جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی احمد حسین فلاحی نماینده همدان در تذکری گفت:  تذکر بنده به شیوه مدیریت مجلس است  اداره قوانین می‌توانست پیشنهادات را پالایش کند، کما اینکه در طرح،های تکراری آقای مصری طرح ها تکراری را جمع کرده و پالایش می کنند .

وی تاکید کرد: مجلس  مورد هجمه است، لایحه رتبه بندی معلمان مدت‌هاست که در مجلس تصویب شده است اما مجلس در ارسال آن به شورای نگهبان تعلل کرد. همین موضوع موجب تجمع معلمان شده است .

فلاحی تصریح کرد: اداره قوانین لایحه رتبه بندی را نگه داشته بود، کمتر برای مجلس حاشیه درست کنید، شما که نصفه شب برای طرح صیانت نامه می‌زنید به وظایف خود برسید.

وی اظهار داشت : مرکز پژوهش‌ها ۵۰ روز طرح صیانت را نگه داشت و بعد از آن رئیس مرکز پژوهش ها علیه طرح صیانت توییت می زنند این کارها به معنای حاشیه‌سازی علیه مجلس است.

نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: رئیس مجلس مدیریت کند تا این گونه حاشیه سازی علیه مجلس انجام نشود.

در ادامه علی نیکزاد نائب رئیس مجلس گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به موقع به شورای نگهبان ارسال شده است.

وی ادامه داد:  هشت هزار پیشنهاد از طرف نمایندگان برای اصلاح گزارش کمیسیون تلفیق ارائه شده است تا جایی که می شد پیشنهاداتی که با قانون تطبیق نداشت کنار گذاشته شد، نمایندگان باید با ما همکاری کنند، اما طبق قانون نمیتوانیم پیشنهادات را حذف کنیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد