hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی در غیاب سربازها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی در غیاب سربازها

فرهاد مجیدی احتمالا امروز با سیستم مورد علاقه اش به مصاف نساجی خواهد رفت.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ هفته بیستم لیگ برتر امروز در حالی آغاز می شود که استقلال از ساعت ۱۷ باید به مصاف نساجی در مشهد برود. تیم قائمشهری در این فصل شرایط میزبانی در خانه‌اش را ندارد و مجبور است بازی‌های خود را در مشهد برگزار کند.

 تیم رکوردشکن مجیدی که با ۴۷ امتیاز از ۱۹ بازی در صدر جدول است امروز در غیاب ۲ مدافع سربازش باید راه‌های بستن خط دفاعی و ادامه روند کلین‌شیت‌ها را پیدا کند. مجیدی البته در بازی قبلی هم بدون سیاوش و مرادمند بازی کرد اما فجرسپاسی اساسا برای دفاع آمده بود و تیمی نبود که روی دروازه استقلال خطرساز شود. استقلال یک مدافع جوان هم با خودش به مشهد برده و گفته می شود البته مجیدی قرار است بعد از مدت‌ها عارف غلامی را امروز در ترکیب اصلی تیمش قرار بدهد.

سرمربی آبی‌ها در بازی امروز مطابق اکثر بازی‌های لیگ برتر حسین حسینی را درون دروازه قرار خواهد داد.

در خط دفاعی با توجه به غیبت مرادمند و یزدانی، مانند دیدار قبل دانشگر و چشمی حضور خواهند داشت و البته عارف غلامی هم مثلث خط دفاعی استقلال را تکمیل خواهد کرد. 

در خط میانی و در جناحین، جعفر سلمانی و صالح حردانی به میدان خواهند رفت. هافبک دفاعی آبی ها در این دیدار زبیر نیک نفس و بازیساز استقلال هم همچنان مهدی‌پور خواهد بود. امیرحسین حسین زاده گزینه فرهاد مجیدی برای بازیکن پشت مهاجم است تا ستاره جوان استقلال به دو مهاجم این تیم در خط حمله کمک کند.

زوج خط حمله آبی ها هم علی رغم انتقاداتی که از ژستد می شود همچنان با حضور این بازیکن و کوین یامگا شکل خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی استقلال

حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی،صالح حردانی، جعفر سلمانی، ، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، رودی ژستد، امیرحسین حسین‌زاده و کوین یامگا


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد