hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

در این مطلب بیوگرافی و عکس های سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی را با شما به اشتراک گذاشته ایم .

سجاد غریبی متولد 19 دسامبر 1991 در شهر اهواز می باشد. وی فارغ التحصیل دانشگاه آزاد بوشهر است و مدرک کارشناسی بازرگانی دارد. سجاد غریبی به موجب برخورداری از هیکل مشابه با هالک، به عنوان هالک ایرانی شناخته شده است و در رشته ورزشی، بوکس، پاورلیفتینگ و بدن سازی فعالیت می کند.  

سجاد غریبی

چکیده ای از بیوگرافی سجاد غریبی

نام اصلی: سجاد غریبی 

تاریخ تولد: 19 دسامبر 1991

محل تولد: اهواز

محل زندگی: بوشهر

وزن: 180 کیلوگرم 

قد: 188 سانتی متر

وضعیت تأهل: مجرد

پیشه یا حرفه: ورزشکار 


قدهالک ایرانی

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی‌متر است و وزنش ۱۵۵ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.تصاویری از او در روزنامه‌هایی مانند دیلی میل و سان منتشر شده‌است.


شروع حرفه ای ورزش

بصورت حرفه ای در سال 1386 وقتی 16 ساله بودم ورزش را با بدنسازی شروع کردم ، سپس بصورت حرفه ای 7 سال در رشته پاورلیفتینگ حضور داشتم.بعد از آن به سمت ورزش مورد علاقه ام «بوکس» آمدم و وزنم را از 177 به 155 کیلوگرم رساندم

سجاد غریبی

افتخارات

در مسابقات پرس گناوه و سیراف سال 89 و 1388 مقام دارم تا اینکه بعد از آن عمل جراحی کردم و پزشکم ورزش سنگین را برام ممنوع کرد.

گذشت تا اینکه بعد از بهبودی سال 1393 قصد حضور در مسابقات «مردان آهنین» داشتم که متاسفانه صدا و سیما تصمیم به عدم برگزاری این مسابقات گرفت.


سجاد غریبی

شهرت با عنوان جلاد داعش

در خرداد ماه 1395 بود که عکس های سجاد غریبی در فضای مجازی با عنوان «جلاد داعش» رسانه ای شد و در مدت کمی به شهرت عجیبی رسید.

خودش می گوید بعلت تشابه اسم با جلاد داعش ، سر زبان ها افتادم و مردم من را عنصری از داعش می دانستند تا اینکه روزنامه «دیلی میل» لندن با چاپ مقاله ای با عنوان «هالک روی کره زمین زنده است» چهره دیگری از من برای مردم ساخت.

سجاد غریبی پس از به شهرت رسیدن تصمیم گرفت که برای مبارزه با داعش به سوریه برود. اما پس از مدتی به دلیل داشتن قرارداد با یک کمپانی کشتی کج در امریکا ، وزارت ورزش با رفتن او به سوریه مخالفت کرد و به آرزویش نرسید.

سجاد غریبی

شغل دوم

شغل اصلی من ورزش است و در کنار آن در آژانس املاک نیز مشغول بکار هستم ، روزی بین 2 تا 3 ساعت ورزش می کنم و 8 ساعت می خوابم.

القاب

لقب های سجاد غریبی:

  • ماشاله غول ایران
  • هرکول ایرانی
  • پهلوان
  • هالک ایرانی

سجاد غریبی

سجاد غریبی و مارتین فورد

سجاد غریبی قصد دارد با مارتین فورد ملقب به ترسناک ترین مرد جهان مبارزه کند . این مبارزه در سیزدهم فروردین ماه سال 1401 در سالن 20 هزار نفری لندن برگزار خواهد شد.گفته شده در سال 97 قرار بود سجاد با روماریو دوس سانتوس آلوس هالک برزیلی به مبارذزه بپردازد که این مسابقه برگزار نشد.


از 4 تا 11 وعده غذایی

تغذیه من کمی با دیگران فرق دارد ، وعده های غذایی من بین 4 تا 7 وعده است و در دوران حجم و مسابقات این وعده ها از 7 تا 11 وعده می رسد.معمولا پنج پرس برنج و سیب زمینی آب پز و سفیده تخم مرغ را در برنامه غذایی دارم.


تجربه بازیگری

برای بازی در فیلم «گشت ارشاد 2» دعوت شدم که قبول نکردم و فقط در یک تیزر بازی کردم که نقش یک تکاور را داشتم.

سجاد غریبی

در پراید جا نمی شوم

به سختی در ماشین پراید جا می شوم و اگر سوار بشوم باید دستم بیرون پنجره باشد ولی در ماشین های بزرگتر ایرانی مانند پارس و سمند جا می شوم.


ازدواج و همسر

سجاد غریبی ازدواج نکرده و مجرد است.

سجاد غریبی

اینستاگرام

غریبی در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و پیج اینستاگرام سجاد غریبی با آیدی sajadgharibiofficial فعال است


گفت و گو با سجاد غریبی

به موجب موفقیت های چشمگیر و شهرت جهانی ورزشکار سجاد غریبی، گفت و گو هایی با هرکول ایرانی صورت گرفته است. 

در ادامه بخشی از مصاحبه های سجاد غریبی را عنوان می کنیم:

" من در سال 1389 به عنوان قوی ترین مردان ایران برای اعزام به مسابقات جهانی، موفق به کسب مدال طلا شدم. اما در طی این مسابقات، ماهیچه های پشت پایم پاره شد و پزشک، انجام ورزش های سنگین را برایم ممنوع تلقی کرد. 

پس از پارگی ماهیچه های پا، تصمیم گرفتم به جای انجام ورزش های سنگین، سراغ رشته ورزشی بوکس بروم. 

 زمانی که وارد ورزش بوکس شدم، حدود 180 کیلوگرم وزن داشتم. با این وجود به خاطر فشاری که به کبدم وارد می شد و به موجب علاقه ای که به ورزش بوکس داشتم، حدود 25 کیلو گرم از وزن خود را کاهش دادم.

من به عنوان یک مسلمان شیعه، مدافع اهل بیت و کشور ایران هستم. من برای مدافع از حرم، برای اعزام به سوریه نام نویسی کرده ام و اگر لایق این امر باشم، بی شک از حرم و کشورم دفاع خواهم کرد. 

 من با مسلمانان شیعه ای که ادعای مسلمانی دارند اما برای کمک به دیگران کوتاهی می کنند، به شدت مخالف هستم. 

جثه من به عنوان یک ورزشکار، به موجب ژنتیک بدنی و ارثی است که به من رسیده است. در واقع پدربزرگ من از پهلوانان بزرگ زور خانه بوده است. من هیچ گاه برای دستیابی به این وضعیت جسمانی، از مکمل های بدنسازی و دارو های استروئیدی بهره نگرفته ام."

سجاد غریبی

سجاد غریبی


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد