hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > میلیکیان: همه انرژی‌ام در المپیک به خاطر کشتی با نجاتی از بین رفت

میلیکیان: همه انرژی‌ام در المپیک به خاطر کشتی با نجاتی از بین رفت

قهرمان زیر ۲۳ سال کشتی فرنگی جهان تاکید کرد که در المپیک کشتی سنگینی که مقابل علیرضا نجاتی گرفت همه انرژی او را از بین برد و عامل باختش در مصاف با حریف اوکراینی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرمن میلیکیان درباره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی، عنوان کرد: مسابقات سطح فنی خوبی داشت و من برای نخستین بار بود که در وزن 63 کیلو مسابقه دادم چون قبلا در 60 کیلو رقابت می‌کردم.

وی درباره حضورش در المپیک و رقابتی که با نجاتی داشت و باعث حذف کشتی‌گیر کشورمان از مسابقات توکیو شد، خاطرنشان کرد: در المپیک توکیو کشتی اول را با نجاتی داشتم که مبارزه بسیار خوبی بود اما در این کشتی خیلی اذیت شدم و همه انرژی‌ام از بین رفت به همین دلیل نتوانستم ریکاوری کنم و برای مسابقه با اوکراین به مشکل برخوردم. شاید اگر در مسابقه اول با نجاتی روبه‌رو نمی‌شدم شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

دارنده مدال طلای زیر 23 سال جهان درباره حضور سعید عبدولی و محمدهادی ساروی در اهواز که مورد توجه کشتی‌گیران ارمنی قرار گرفته بود، یادآور شد: ما ارتباط خصوصی و نزدیکی نداریم اما همدیگر را می‌شناسیم و ارتباطات ورزشی است. باتوجه به اینکه این ورزشکاران در جهان لیدر هستند، بچه‌ها دوست دارند با آنها کشتی بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه حریفان ایرانی را چطور می‌بیند، گفت: حریفان ایرانی که در وزن من هستند را می شناسم، کشتی‌هایشان را دنبال می‌کنم و در مسابقات جهانی که با هم روبه‌رو می‌شویم منتظر کشتی‌های سختی هستم.

میلیکیان درباره مبارزه در مسابقات قهرمانی اروپا و اینکه چقدر به حضور در المپیک پاریس فکر می‌کند، خاطرنشان کرد: برای همه کشتی‌گیران و ورزشکاران حضور در المپیک یک هدف است. من هم خودم را برای المپیک آماده می‌کنم اما مسابقات قهرمانی اروپا و جهانی به نوعی رقابت برای آماده‌سازی من هستند تا بتوانم در المپیک 2024 شرکت کرده و مدال بگیرم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد