hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > واکنش برانکو به پیشنهاد سپاهانی‌ها

واکنش برانکو به پیشنهاد سپاهانی‌ها

مهر نوشت: سرمربی تیم ملی فوتبال عمان که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، نسبت به شایعه حضور روی نیمکت سپاهان اصفهان واکنش نشان داد.

باشگاه سپاهان اصفهان با وجود مخالفت با استعفای محرم نویدکیا و درخواست برای بازگشت سرمربی تیم فوتبال با اصرار او برای جدایی روبرو شد تا چاره‌ای جز اتمام همکاری با مربی محبوب زردپوشان نداشته باشد.

همین امر باعث شایعاتی درباره حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سپاهان شده است. سرمربی پیشین پرسپولیس که پس از سه قهرمانی متوالی با این تیم در لیگ برتر تصمیم به ترک ایران و حضور در الاهلی عربستان گرفت، پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ای نا موفق و کوتاه در لیگ عربستان راهی عمان شد تا هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.

برانکو ایوانکوویچ  که در ابتدای فصل گذشته نیز با پیشنهاد محمدرضا ساکت برای حضور در رأس کادر فنی سپاهان روبرو شده بود از واضح بودن تصمیمش برای ماندن یا رفتن از عمان صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی عمان درباره احتمال حضور در اصفهان گفت: من در حال حاضر در مسیر بازگشت به کرواسی هستم و می‌خواهم این چند روز برنامه ریزی مشخص خودمان برای آینده را باز هم انجام دهم.

وی درباره اینکه آیا با پیشنهاد سپاهان روبرو شده است یا خیر، گفت: من با تیم ملی عمان قرارداد دارم. من یک مربی هستم و یک مربی باید حرفه ای نگاه کند. آنچه مشخص است مسیری است که برای خودم در ابتدای قرارداد با تیم ملی عمان تعیین کردم.

برانکو که به دلیل سفر با هواپیما به کشور کرواسی فرصت اندکی برای گفتگو داشت در پایان خاطرنشان کرد: یک حرفه ای باید همیشه متعهد باشد. من هم به هر قراردادی که امضا کرده ام پایبند بوده و خواهم بود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد