hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اقدام روحیه بخش مدیرعامل پرسپولیس

اقدام روحیه بخش مدیرعامل پرسپولیس

از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد، مدیران این باشگاه قصد دارند پس از دیدار با مس رفسنجان ۱۰ درصد دیگر به حساب شاگردان یحیی گل محمدی واریز کنند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در خانه گل‌گهر سیرجان به تساوی یک بر یک رسید و فاصله‌اش با استقلال صدرنشین به پنج امتیاز رسید. بعد از این مسابقه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری ضمن گلایه مجدد از وضعیت مالی سرخ‌پوشان اعلام کرد قرار بود باشگاه پرسپولیس قبل از دیدار با گل‌گهر مبلغی را به اعضای تیم پرداخت کند اما به حدی این مبلغ کم بود که راضی نشدند این پول را دریافت کنند.

ظاهرا مدیران پرسپولیس قصد داشتند پنج درصد دیگر از قرارداد بازیکنان و مربیان تیم را به حساب آنها واریز کرده و دریافتی آنها را به ۴۰ درصد برسانند که این درصد به هیچ وجه مورد رضایت سرخ‌پوشان نبوده و به همین دلیل از دریافت چنین پولی صرف‌نظر کردند.

با این وجود روز پنج شنبه گذشته رضا درویش ۵ درصد مورد اشاره را به رغم مخالفت یحیی گل محمدی و شاگردانش به حساب آنها واریزکرد! حالا مدیرعامل پرسپولیس در تلاش است که ۱۰ درصد دیگر نیز پس از دیدار با مس رفسنجان به حساب بازیکنان تیمش واریز کند تا دریافتی شاگردان یحیی گل محمدی به ۵۰ درصد برسد.

این درحالیست که پرسپولیسی ها پاداش چند برد اخیر خود پس از بازی با سپاهان اصفهان را نیز از باشگاه طلبکار هستند و یحیی گل محمدی از درویش خواسته بود حالا که قادر به واریز پول قرارداد به اندازه کافی نیست حداقل این پاداش ها را واریز کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد