hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۱۰ خواسته مهم رامیانی ها از رئیس جمهور

۱۰ خواسته مهم رامیانی ها از رئیس جمهور

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به شتاب گرفتن توسعه استان گلستان با حضور هیئت دولت، گفت: مردم و مسئولان رامیان ۱۰ خواسته مهم از رئیس جمهور و هیئت دولت دارند.

مهدی استیری در گفت و گوی اختصاصی با ایسنا با مهم دانستن سفر ریاست جمهوری به استان گلستان اظهار کرد: این سفر می تواند به عنوان‌ نقطه عطفی در استان سرعت قطار توسعه و محرومیت زدایی را دوچندان کرده و پیشرفت را برای ما به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان شهرستان رامیان ۱۰ خواسته مهم از رئیس جمهور و هیئت دولت دارند، افزود: مهم ترین خواسته ما احداث سد قره چای و بهسازی شبکه آبرسانی شهرستان است که در کنار آن تکمیل بیمارستان شهدای سلامت رامیان، تجهیز و ارتقاء بیمارستان امام رضا خان ببین و احداث مرکز جامع سلامت شهری در خان ببین و تاتار علیا نیز اولویت های بعدی ماست.

فرماندار شهرستان رامیان با تاکید بر اینکه ساخت مرکز جامع سلامت روستایی در رضا آباد، بهسازی جاده رامیان به شاهرود از محور اولنگ و تامین برق شهرک صنعتی با ایجاد پست برق سایر درخواست های مهم مردم و مسئولان رامیان از دولت است، خاطرنشان کرد: احداث ناحیه صنعتی بخش فندرسک، احداث مجتمع آموزشی فنی  و حرفه ای خان ببین، تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری خان ببین، احداث سالن همایش ها و شهرک گلخانه ای گیاهان دارویی در دلند از خواسته های بعدی ما در شهرستان است. 

رسانه ها در شناسایی ظرفیت و توامندی های نقش بسزایی دارند

 استیری در ادامه بر نقش رسانه ها در توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت: رسانه ها نقشی مهمی در جامعه پذیری و ایجاد وحدت و حفظ سرمایه های انسانی دارند زیرا رسانه ها با شناسایی ظرفیت و توامندی ها از یک جهت و کمبود ها و نارسایی ها از طرفی دیگر در ترسیم افق روشن توسعه شهرستان نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه آیا به جوان گرایی اعتقاد دارید، اظهارکرد: اگر جوان یک جوان مطالبه گر، خوش فکر با پشتکار باشد قطعا استفاده از او یک فرصت برای هر جامعه است.

فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد: به اعتقاد بنده جوانان نیروی محرک یک جامعه و باوزان بسیار توانمند در کنار مدیران هستند که با شناسایی چالش ها و کمک برای رفع آنها نقش آفرینی مثبتی در سطح جامعه خواهند داشت.

 استیری به پیام مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از جوانان اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری جوانان موذنان جامعه هستند لذا باید از ظرفیت جوانان استفاده کنیم و طبیعتا پای آزمون و خطای احتمالی آنها نیز بایستیم.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم با رویکرد جوانگرایی به میدان آمده است، تصریح کرد: میانیگن سن مدیران و وزرا نمایانگر اعتماد و اعتقاد شخص رئیس جمهور به جوانان است.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد