hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > رویداد ملی نوآیند در مرکز پژوهش های مجلس کلید خورد/ استفاده از ظرفیت نخبگان در قانون گذاری

رویداد ملی نوآیند در مرکز پژوهش های مجلس کلید خورد/ استفاده از ظرفیت نخبگان در قانون گذاری

رییس مرکز پژوهش های مجلس گفت: رویداد ملی نوآیند در مساله‌های نوپدید آینده حکمرانی ایران در مرکز پژوهش های مجلس کلید خورد که بر اساس این رویداد از ظرفیت نخبگانی کشور در فرایند قانونگذاری و سیاست گذاری بیش از گذشته استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بابک نگاه داری روز شنبه در نشست خبری گفت: محورهای برگزاری این رویداد، فرهنگی و اجتماعی و حقوقی و سیاسی، مدیریت حکمرانی، اقتصادی و تولیدی و زیربنایی است.

وی افزود: شروع ثبت نام این رویداد یکم اسفند ماه است، نشست علمی این رویداد ۷ تا ۱۲ اسفند برگزار میشود و پایان مهلت ارسال ایده ها ۲۰ اسفند ماه است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس اظهار داشت: داوری و اختتامیه این رویداد ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت ماه  برگزار میشود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این رویداد ایده های نخبگان، کارشناسان و اندیشمندان اخذ میشود افزود: افراد می‌توانند به منظور ارتباط با برگزار کنندگان از طریق شماره 09034727684 به صورت تلفنی یا از طریق پیام رسان واتساپ اقدام کنند و از طریق سایت مرکز پژوهش های مجلس در این رویداد ثبت نام کنند.

وی گفت: امروز روز مهمی برای تحول در قوه مقننه و شکل گیری رویکرد جدید در مجلس است ، مرکز پژوهش های مجلس تاکنون نقش یک مرکز تحقیق و توسعه را داشته است ولی از امروز راه دومی تحت عنوان نواوری باز از نظرات و ایده های اندیشمندان و نخبگان در قالب مسابقات و رویدادها استفاده میشود. 

وی گفت: در حکمرانی نوین اعتقاد بر این است که اگر در گذشته میتوانستیم از ظرفیت کمی از نخبگان استفاده کنیم امروز از ظرفیت بیشتر نخبگان بهره مند شویم.

نگاه داری گفت: ما در این راستا میخواهیم از مشارکت همه دانشگاه ها، نخبگان و اندیشمندان استفاده کنیم، ما به دنبال کارآفرینان سیاسی هستیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد