hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استفاده سرخابی‌ها از کیفیت پایین لیگ!/عکس

استفاده سرخابی‌ها از کیفیت پایین لیگ!/عکس

با اینکه هنوز لیگ‌برتر فوتبال تمام نشده، اما تیم های بالای جدول وضعیت متفاوتی از فصل‌های قبل دارند و میانگین امتیازات آن‌ها خیلی‌ها را امیدوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در نگاه عادی به جدول رده بندی لیگ برتر تا پایان هفته نوزدهم، استقلال صدرنشین را می‌بینیم که ۴۷ امتیاز کسب کرده و پرسپولیس با ۴۲ امتیاز سایه‌ به سایه استقلال، کورس رقابت را رها نمی‌کند. تا اینجا چیز مهمی از جدول دست شما را نمی‌گیرد اما اگر سراغ آمار و ریاضیات برویم، آن وقت نکات شگفت‌انگیز استقلال و پرسپولیس ما را حیرت زده می‌کند.

میانگین امتیازی استقلال و پرسپولیس در لیگ ۲۱ در تاریخ لیگ برتر بی‌سابقه است. استقلال که حتی یک شکست هم تا اینجای لیگ ندارد، با میانگین امتیاز ۲.۴ شگفتی‌ساز اصلی لیگ است. البته میانگین امتیاز پرسپولیس هم در تاریخ لیگ بی‌سابقه است. شاگردان یحیی با ۲.۲ تیم دوم جدول هستند و رقابت نزدیکی با استقلال دارند. پرسپولیس تا اینجا تنها یک شکست داشته و علت عقب افتادن این تیم از استقلال همین ۵ امتیاز است.

اما چرا این آمار برای ما جالب و جذاب است؛ کافیست به لیگ‌های قبل نگاه کنیم. بهترین آمار متعلق به تیم پرسپولیس در فصل بیستم است که میانگین امتیاز۲.۲ را به نام خود ثبت کرده است.

در فصل نوزدهم هم تیم‌های اول و دوم میانگین ۲.۲ و۱.۷ را به خود اختصاص دادند که باز هم پایین‌تر از آمار این فصل است.

استفاده سرخابی‌ها از کیفیت پایین لیگ!/عکس


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد