hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گل قهرمانی برای فرار از استقلال و پرسپولیس/عکس

گل قهرمانی برای فرار از استقلال و پرسپولیس/عکس

رقابت های باشگاه های تهران در سال ۶۰دوره اول خود را با قهرمانی تیم خوش ترکیب و یک دست هما به پایان رساند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ رقابت های باشگاه های تهران بعد از دو سال بلا تکلیفی و انجام  بازی های زیر گروه با مشخص شدن ۱۴ تیم دسته اول از سال ۶۰آغاز شد. رقابت هایی که در دهه ۶۰ کیفیت بالایی داشت و تا آغاز لیگ قدس در سال ۶۸ مهمترین رقابت کشوری محسوب می شد.

در آن سال ۱۴ تیم به رقابت پرداختند و در عین ناباوری هما با ترکیب یکدست خود موفق به فتح جام باشگاه های تهران شد. آنها ۴۰سال قبل  برای رسیدن به قهرمانی در هفته یازدهم و در روز اول آبان سال ۱۳۶۰  باید به مصاف استقلال تهران می رفتند. رقابتی سخت و دشوار که با برد یک بر صفر هما با گل ستاره آن سالهای این تیم حمید علیدوستی به پایان رسید تا هما خیال خود را از قهرمانی در دو هفته مانده به پایان رقابت ها راحت کند.

هما در آن سال با ۹ برد و سه تساوی و تنها یک شکست با ۲۱امتیاز به مقام قهرمانی رسید. هما در حالی ۹برد به دست آورد که بهترین تیم بعد از آن آمار ۵برد را در کارنامه ثبت کرده بود. بعد از همای ۲۱ امتیازی پرسپولیس با ۱۷و بانک ملی و استقلال با ۱۶ امتیاز به مقام های دوم تا چهارم رسیدند و ناصر محمدخانی ستاره آن سالهای  بانک ملی با زدن ۱۱گل آقای گل رقابت ها شد.

گل قهرمانی برای فرار از استقلال و پرسپولیس/عکس

۲۵۷ ۲۵۱

منبع: khabaronline-1606535

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد