hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > الزام ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در مناطق مرزی گلستان

الزام ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در مناطق مرزی گلستان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، گفت: ساخت واحدهای مسکونی مقاوم در مناطق مرزی گلستان از الزامات است.

حجت‌الاسلام و المسلمین نوراله ولی‌نژاد، در گفت و گو با ایسنا، اظهار ‌کرد: خدمت به اقشار محروم و مستضعف جامعه نیز در اولویت خدمات رسانی زیرمجموعه بنیاد می باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان با بیان اینکه آبادانی مناطق مرزی و ساخت خانه‌های ایمن و مقاوم برای مرزنشینان استان از اولویت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می باشد، ادامه داد: این بنیاد پروژه های عمرانی دیگری را در مناطق مرزی استان نیز در دست احداث دارد.

وی با بیان اینکه بنیاد در زمینه ساخت و ساز مسکن روستایی عملکرد خوبی داشته است، خاطر نشان کرد: در زمینه مقاوم سازی منازل مسکونی روستاهای مرزی، هیچ محدودیتی نداریم.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان می‌توانند از فرصتی که در این نظام برای آنها فراهم شده است، برخوردار شوند، تصریح کرد: ساخت واحدهای مسکونی ایمن و مقاوم به ویژه در روستاهای نوار مرزی استان از الزامات است.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد، علاوه بر اجرای طرح های هادی، اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب این طرح‌ ها را از دیگر کارهای بنیاد برشمرد و افزود: مرزنشیان در اصل مرزبان مرزها هستند که امنیت را برقرار می کنند و باید بسترهای لازم ماندگاری آنها از جمله احداث مسکن و اشتغال و کسب و کار را فراهم کنیم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد