hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > وزیر اطلاعات :دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

وزیر اطلاعات :دشمنان با توطئه‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان با توطئه های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند گفت: توطئه های دشمنان با صبر ، استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران همواره خنثی شده است چرا که ملت ایران ادامه دهنده خون شهدا است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب روز پنجشنبه در آیین سی و هشتمین سالگرد شهادت سردار شهید "صفر احمدی" از سرداران دوران دفاع مقدس در محل یادمان شهدای فتح المبین در شهرستان شوش افزود: این سرزمین به برکت پرچم اسلام ، انقلاب و شهدا همواره استوار است و توطئه های دشمنان نمی توانند به آن گزندی وارد کنند.
وی ، تحریم ، مشکلات معیشتی ، جنگ تحمیلی و اقدامات خصمانه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه نظام اسلامی را آزمایش های الهی برای مردم این سرزمین دانست و گفت: در این مسیر تنها آن افرادی که با صبر و استقامت ، استوار می مانند و راه شهدا را ادامه می دهند پیروز و سرفراز خواهند بود .
وی با بیان اینکه دشمن هر روز با ترفند و توطئه ای جدید علیه نظام اسلامی ظاهر می شود گفت: تا نظام اسلامی پابرجاست دشمنی استبکار، استعمارگران و فتنه گران ادامه دارد چرا که اینها دشمنان اسلام ، انقلاب و خون شهدا هستند.
حجت الاسلام والمسلمین خطیب اظهار داشت: اگر بخواهیم مسیر انقلاب اسلامی را با سرافرازی و سربلنید طی کنیم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم چرا که شهدا برای حفظ اسلام و نظام اسلامی از همه چیز خود گذشتند و جان خود را در این راه نثار کردند.
وی گفت: تنها با حفظ خون شهدا و آرمان های انقلاب می تواند این مسیر را طی کرد و با توطئه گران و فتنه گران مبارزه کرد .
وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه برخی افراد که در دورانی با نظام اسلامی بودند اینک به عنوان منافق در جبهه مقابل نظام اسلامی ایستاده اند گفت: این افراد در طی کردن مسیر انقلاب و نظام اسلامی دچار خطا شده و منافق وار در خط دشمن قرار گرفتند و اینک با خون پاک شهدا و نظام اسلامی سر جنگ دارند.
وی حفظ انقلاب و نظام اسلامی را در سایه استقامت ، جهاد پرتلاش و مبارزه ای خستگی ناپذیر دانست و گفت: هرگونه تحریم، فشار اقتصادی و معیشتی اقدام دشمن علیه نظام اسلامی است  که با صبر و استقامت می توان این فشارها را بی اثر کرد.
وی در خاتمه برگزاری یادواره شهدا را اقدامی ارزشمند در راستای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جوان دانست و گفت: مرور خاطرات دوران دفاع مقدس حرکتی در راستای حفظ و انتقال ارزش های این دوران  است که باید تداوم یابد.
 

عضو خبرگان رهبری : عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهدا است
آیت الله محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین عزت ، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و گفت: شهدا با نثار جان خود ایران اسلامی را به اقتدار رساندند.
وی افزود: شهدا با لبیک به امام امت ، مردانه در مقابل دشمن ایستادند و سعادت را برای خود خریدند و عزت ، عظمت و سربلندی را برای ملت بزرگ ایران به یادگار گذاشتند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: امروز اگر ایران اسلامی در جهان دارای عزت و اقتدار است و در منطقه دارای نفوذ می باشد همه به برکت خون شهدا است لذا باید پاسدار خون شهدا باشیم.
وی بیداری و قیام ملت های منطقه علیه ظلم و جور را حاصل جانفشانی شهدا دانست و گفت: همه ما وامدار شهدا و خانواده شهدا هستیم و باید همواره حافظ خون شهدا باشیم.
در این آیین که با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و نیز پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد یکی از همرزمان شهید صفر احمدی به بیان خاطراتی از این شهید والا مقام پرداخت.
همچنین تبلو تصویر سردار شهیدصفر احمدی وسرلشکر شهید حسن درویش به وزیر اطلاعات اهدا شد.
سردار شهید صفر احمدی متولدهفتم مهر سال ۱۳۳۹ شهرستان شوش ، فرمانده گردان ابوالفضل (ع)تیپ امام حسن مجتبی(ع) بود که در عملیات خیبر در شرق دجله به شهادت رسید.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد