hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اصلاحات به گفتگوی درون جبهه‌ای نیاز دارد/ اصلاح‌طلبان باید از رفتارهای پوپولیستی دوری کنند

اصلاحات به گفتگوی درون جبهه‌ای نیاز دارد/ اصلاح‌طلبان باید از رفتارهای پوپولیستی دوری کنند

نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه جبهه اصلاحات به گفتگوهای درون جبهه‌ای نیاز دارد، گفت: آنچه جامعه را در مسیر درست قرار می‌دهد، تصمیمات درست نهادهای حاکمیتی و دوری اصلاح‌طلبان از رفتارهای پوپولیستی است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، حجت‌الاسلام احمد مازنی روز پنجشنبه در بیستمین کنگره حزب مردم‌سالاری که در تالار سناتور تهران برگزار شد، گفت: مهم‌ترین مسئله در بحث اعتماد و پرهیز از فرافکنی است. بر اساس آموزه‌های دینی، اخلاقی و وظیفه ایثارگرانه مدعیان اصلاحات، اقتضا دارد که بیش از دیگران در حوزه مربوطه، خود را مورد سوال قرار دهیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: نهادهای واسط، دولت و مردم، اضلاع مثلث اعتماد هستند که با شعارهای پوپولیستی و کشاندن مردم به دنبال خود، چه از سوی افرادی که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند و چه جناح مقابل، نمی‌توان مردم را نمایندگی کرد.

وی اظهار کرد: احزاب و سازمان‌های مردم نهاد به‌عنوان نهادهای واسط بین مردم و حاکمیت باید برای آحاد جامعه تولید فکر کنند که مردم و حاکمیت چگونه با یکدیگر سخن بگویند. در این میان هرکس صدای بلندتری دارد خود را مدعی اصلاحات می‌داند و جامعه را در فضایی سر در گم قرار می‌دهد. نهاد مجلس به‌دلیل تنگ‌نظری‌ها در زمان تشکیل و سوءتدبیرهای جریان اصلاحات، در عرض ۱۰ دقیقه، دیوار صیانت را دور مردم می‌کشد.

وی بیان کرد: جبهه اصلاحات به گفت‌وگوهای درون‌جبهه‌ای نیاز دارد که می‌بایست به مانیفستی برای یافتن راه‌حل‌ها برای حل مشکلات کشور بپردازد؛ آنچه به جامعه جهت داده و مردم را در مسیر درست قرار می‌دهد، تصمیمات درست نهادهای حاکمیتی و دوری اصلاح‌طلبان از رفتارهای پوپولیستی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد