hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دشمن با سوء استفاده از طرح صیانت دنبال تخریب مجلس است

دشمن با سوء استفاده از طرح صیانت دنبال تخریب مجلس است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن با تکیه به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، دنبال تخریب مجلس است.

«بهروز محبی نجم‌آبادی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: دشمن با ابزار دروغ و با استفاده از شگردهای خاص تلاش می‌کند که ستون‌های قابل اعتماد نظام را مورد هجمه قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فرمودند که شورای نگهبان، مجلس شورای اسلامی و بخشی از نیروهای سپاه پاسداران هم مورد هجمه رسانه‌های معاند هستند و برخی از وابستگان آنها هم با همه توان در فضای مجازی به تخریب نظام مشغولند.

نماینده مردم شهر سبزوار در استان خراسان رضوی تاکید کرد: برخی از نیروهای انقلابی ممکن است انتقادهایی به عملکردها داشته باشند ولی متاسفانه دربار این هجمه‌هایی که به سپاه، شورای نگهبان و درمقطعی به مجلس شورای اسلامی انجام شد،  سکوت کرده و از مسئله عبور کردند.

وی با تاکید بر اینکه فضای رسانه‌ای دشمن در مقطع فعلی بسیار مهم و اساسی است، گفت: تمام آنهایی که به براندازی نظام فکر می‌کنند، در تلاش برای تخریب افکار عمومی هستند. به عنوان رسانه های معاند در مصوبه رتبه‌بندی معلمان که یکی نقاط قوت مجلس یازدهم است، آن را به نقطه ضعف مجلس تبدیل کرده و تلاش کردند که معلمان را علیه مجلس بسیج کنند.

محبی ادامه داد: در چنین مواقعی نهادهای انقلابی باید از آرمان‌ها و دستاوردهای نظام دفاع کنند. رهبر معظم انقلاب هم که رصد دقیقی در فضای کشور دارند با درک کامل این شرایط نگرانی خود را در سخنان اخیر ابراز فرمودند.

وی با اشاره به جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند، گفت: نظام اسلامی وارد چهل و سومین سال موجودیت مقتدر خود شده است. ولی دراین شرایط عده‌ای گمان می کنند با نقد بی رحمانه می‌توانند در امور موفق شوند که کاملا اشتباه است. بلکه باید نقد منصفانه و جهاد تبیین در دستورکار باشد و نقاط قوت و عظمت‌های نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران و مجلس شورای اسلامی تبیین شود تا میزان سوء‌ استفاده رسانه‌های معاند به ویژه تخریب‌گری آنها در فضای مجازی کاهش یابد.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به بزرگ نمایی مشکلات کشور که توسط دشمنان نظام، عنوان کرد: برخی از مسائلی که دشمن در فضای مجازی به آن می‌پردازد از سطح بسیار پایینی برخوردار است. یعنی دروغ بودن آن واضح است و با این دروغ بزرگ تلاش می‌کنند افکارعمومی را در سخت ترین شرایط تحریمی و تخریبی فریب دهند.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به مصوبه مجلس درباره تسهیل مجوزهای کسب وکار گفت: این مصوبه مجلس که سبب بازشدن گره‌ها از فضای تولید و کسب و کارها می‌شود، سبب نگرانی معاندان نظام شده است. همچنین این معاندان به رغم وجود مصوبات بسیار خوبی که مجلس در بخش‌های اقتصادی داشت، با تکیه به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، روند تخریبگری مجلس را در پیش گرفتند.

قانون اقدام راهبری برای لغو تحریم‌ها سبب نگرانی معاندان نظام شد

محبی درباره بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه افراد همراه با استکبار، توانایی مقابله با دشمن را ندارند،‌ گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به نحوی بود که به موضوع مکانیسم ماشه درماده ۷ این قانون را بررسی کرده است. از طرفی مجلس شورای اسلامی در حال اصلاح بودجه ۱۴۰۱ است که فقط مبتنی بر خنثی سازی تحریم‌ها است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: توانایی‌ها و ظرفیت‌های کشور آنقدر زیاد است که موضوع خنثی سازی تحریم‌ها به راحتی انجام می‌شود. اما توزیع ثروت در کشور دچار مشکل است و آنچه اتفاق افتاده پیوست منظمی نداشته که باید خیلی فوری نسبت به بازسازی آن اقدام کرد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای از رفتار تیم قبلی عبرت بگیرد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران و طرفین مذاکرات در دوره قبل  تعهدهایی را قبول کردند که ما به این تعهدات عمل کرده ولی طرف مقابل به ویژه اروپایی‌ها به هیچ یک از ۱۱ تعهدی که قرار بود انجام دهند، عمل نکردند.

محبی تاکید کرد:‌ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها هم بر همین اساس تنظیم شد که باید طرف مقابل به انجام تعهدات خود اقدام کند و ما نیز گام به گام راستی آزمایی کنیم. البته این شیوه را رهبر معظم انقلاب در دوره قبل از مذاکره کنندگان خواستند که در دستور کار خود در مذاکرات قرار دهند ولی آنها نسبت به اجرای آن بی‌تفاوت بودند که سبب شد خسارت‌هایی بر کشور تحمیل شود.

نماینده مردم سبزوار درباره تاکید رهبری مبنی بر اینکه افرادی با خوی اشراف گری نمی‌توانند برای مردم مظلوم کاری کنند، گفت: امروزه افرادی از جریان اصلاحات که گذشته آنها مبهم است ولی در زمان داشتن مسوولیت، حسابی چپاول کردند و حامی مفسدان بودند، نگران فقر مطلق برخی از مردم کشور هستند.

وی ادامه داد: منتقدان امروز نظام افرادی هستند که حملات فشرده و متراکم خود را در شروع به کار دولت سیزدهم آغاز کردند. البته این افراد گذشته عیانی دارند و بزرگترین اقدام آنها فتنه گری در سال ۱۳۸۸ بود که می‌خواستند جمهوریت نظام را زیر سوال ببرند.

محبی خاطرنشان کرد: همه مردم باید به هوش و به گوش باشند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب که توجه جامع و  به  مسائل دارند و آن را  رصد می کنند،  چراغ راه خود قرار دهند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد