hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اقبال به بورس بیشتر شد

اقبال به بورس بیشتر شد

تازه ترین آمارها نشان می‌دهد که در بهمن ماه سال جاری ثبت نام در سامانه (سجام) با رشد حدود ۸۳ هزار نفری نسبت به دی ماه مواجه شده است.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا به نقل از سامانه جامع اطلاعات مشتریان، در بهمن ماه سال جاری تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۴۸ ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه سجام صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از ۱۳۷ هزار سهامدار در این ماه به ۱۳۷ هزار و ۹۵ مورد رسیده که نسبت به ماه قبل (دی ماه) با رشدی بیش از ٦٥ هزار نفری مواجه شده است. این درحالی است که در دی ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» ۵۵ هزار و ۸۹۱ مورد و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز ۷۲ هزار و ۸۰۳ مورد بوده است.

پنج استان پیشتاز در ثبت نام در سجام

تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در بهمن ماه سال جاری به تفکیک هر استان حاکی از آن است که پنج استان «تهران با ۲۷ هزار و ۴۰۱ مورد، اصفهان با ٩۸۸٠ مورد، خراسان رضوی با ٩۸۵۵ مورد، مازندران با  ٧۴۰٠ مورد و آذربایجان غربی با ٧٠۷۳مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

پنج استان با کم ترین ثبت نام در سجام

 از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، پنج استان «بوشهر با ۹۶۸ مورد، چهارمحال و بختیاری با ١٠۷۶، یزد با ١٠۷۷، ایلام با ١٠۹۰ و خراسان جنوبی با یک هزار و ۱۲۴ مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌ها در سامانه سجام در بین سایر استان ها قرار دارند.

 سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد