hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > شرکت ها > اهدای125 جلد کتاب به کتابخانه آبفای استان اصفهان

اهدای125 جلد کتاب به کتابخانه آبفای استان اصفهان

در قالب پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی» دو نفر ازعلاقه مندان به ترویج فرهنگ کتاب خوانی، کتاب های مازاد و سالم خود را به کتابخانه آبفای استان اصفهان اهدا کردند.

کاظم جعفری معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای استان اصفهان با اهدای 65 جلد کتاب در زمینه مدیریت و و رضا حسامی فر یکی از شهروندان اصفهانی با اهدای 60 جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس، مدیریت شهری و اطلاعات عمومی در این پویش شرکت کردند.

پویش «اهدای کتاب- اهدای دانایی» با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، ترویج فرهنگ اهدای کتاب، غنی سازی منابع کتابخانه شرکت آبفای استان اصفهان و در دسترس عموم قرار گرفتن کتاب های بدون استفاده در کتابخانه های شخصی، در آبفای استان اصفهان به اجرا درآمده است.

کتاب های اهدایی توسط کارشناسان مجموعه مورد بررسی اولیه قرار گرفته و از میان آنها کتاب‌هایی که شرایط فیزیکی خوبی داشته و همسو با اهداف کتابخانه باشند، پذیرش شده و اطلاعات آنها در آرشیو کتابخانه هوشمند شرکت بارگذاری می شوند.

گفتنی است کتابخانه هوشمند آبفای استان اصفهان مستقر در خانه فرهنگ آب واقع در خیابان فردوسی شهر اصفهان، با بهره گیری از فن آوری های روز نرم افزاری و منطبق بر استانداردهای کتابداری و تحت وب در پورتال داخلی شرکت تعبیه شده است.

علاقه مندان به شرکت در پویش « اهدای کتاب- اهدای دانایی» می توانند کتاب های خود در زمینه های علمی، ادبی، تاریخی، فرهنگی و تخصصی در زمینه صنعت آب و فاضلاب را از طریق تماس با شماره تلفن 32204014-031 به کتابخانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اهدا کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد