hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: ملت ایران هیچگاه از آرمان و ارزش‌های اسلامی دست نمی‌کشد

استاندار همدان: ملت ایران هیچگاه از آرمان و ارزش‌های اسلامی دست نمی‌کشد

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان فامنین، افزود: دشمنان در طول چهل و سه سال گذشته، نقشه‌ و توطئه‌های فراوانی را به کار گرفتند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب را دچار شکست بکنند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان در سایه رهبری انقلاب و صلابت مردم نقش بر آب شده است، اظهار داشت: به‌رغم فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، استحکام و مقاومت مردم ایران هر روز بیشتر از گذشته شده است.

استاندار همدان گفت: در همین ارتباط حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی ایران به ویژه استان همدان در یوم‌الله ۲۲بهمن تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با حمایت از تولید و اشتغال می‌توان بیش از پیش به مردم خدمت کرد و از این طریق اعتماد عمومی به دولت و نظام ترمیم و بازیابی خواهد شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان با بیان اینکه حوزه تولید، کسب‌ و کار و اشتغال شهرستان فامنین باید راه‌اندازی شود، افزود: برهمین اساس باید از تمامی امکانات در راستای ارتقای معیشت و حمایت از تولید در شهرستان فامنین استفاده شود.

استاندار همدان گفت: شهرستان فامنین از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است که توجه مسئولان و مقامات عالی را می‌طلبد. 

به گزارش ایرنا، در این آیین با تقدیر از خدمات سیدمجید شمایی، «صمد جلیلوند» را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فامنین معرفی شد.

شهرستان فامنین از توابع استان همدان و در شمال مرکز استان واقع شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد