hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > شرکت ها > رونمایی از 1+19 عنوان کتاب کودک در آبفای استان اصفهان

رونمایی از 1+19 عنوان کتاب کودک در آبفای استان اصفهان

در مراسمی از20 عنوان کتاب آموزش مدیریت مصرف آب در قالب «مجموعه کتاب های آبّان« رونمایی شد.

این کتاب ها را شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با هدف آشنا سازی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با روش های صحیح مصرف آب منتشر کرده است.

«منظومه آبکی»، «مداد رنگی بیار»، «صدای چی بود؟»، «دوست دارم پیشم بمونی»، «دوست جدیدم توپی»، «دوبی و نانی»، «خنده های انگور»، «چیک چیکو1 »، «چیک چیکو 2» ، «چیک چیکو 3 »، «تیک تیک چکه»، «تو چی فکر می کنی؟»، »آقای پشم و پیلی» ، «چرا اینقدر تشنمه آخه!»، «ماجرای ماری که توی دیوار خانه ما زندگی می کرد»، «روزی که عالیه خانم به خانه مامانی آمد» و «آبان شهر» 17 عنوان کتابی است که شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در دو سال اخیر با هدف آموزش مدیریت مصرف بهینه آب به کودکان و نوجوانان در قالب شعر، داستان کوتاه و رنگ آمیزی منتشر کرده است.

این شرکت همچنین دو کتاب نیز با عناوین «چهل کارتون آبدار1« و »طرح های حیاتی 1 » در قالب مجموعه کارتون های طنز و مجموعه پوستر و اینفوگرافی به منظور ترغیب بزرگسالان به صرفه جویی در مصرف آب منتشر کرده است.

در مراسم رونمایی از کتاب های منتشره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که جمعی از مسئولان آبفا، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل آموزش و و پرورش استان اصفهان حضور داشتند به طور ویژه از کتاب «قهرمانان کوچک، محافظان آب»که برگرفته از داستان هایی به قلم نویسندگان کوچک با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب است، رونمایی شد.

در این كتاب داستان های برگزیده 28 نفر از كودكان شركت كننده در دوره آموزشی «نویسندگان کوچک» در حوزه آب به چاپ رسیده است.

روابط عمومي و آموزش همگاني آبفای استان اصفهان با هدف آموزش كودكان و نوجوانان با مباني نويسندگي و ترغيب آنها به نوشتن داستان هاي كودكانه در زمينه مديريت مصرف آب، دوره آموزشي «نويسندگان كوچك» را با حضور بیش از 40 نفر به صورت مجازي در تابستان سال جاري اجرا كرد.

گفتنی است این کتاب در 160 صفحه و قطع رقعی با همکاری انتشارات پیمان دانش منتشر شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد