hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مهلت ارسال طرح به جشنواره کارآفرینی دانشگاه شریف تمدید شد

مهلت ارسال طرح به جشنواره کارآفرینی دانشگاه شریف تمدید شد

مهلت ارسال طرح به جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف توانسته است طی ۱۱ دوره نقشی مهم در معرفی کسب‌وکارهای نوپا به سرمایه‌گذاران ایفا کند.

این جشنواره در راستای ایجاد عرصه‌ای مناسب برای معرفی و ارائه دستاوردهای علمی، فنی و پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، استادان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده به منظور تجاری‌سازی ایده‌های برتر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

این جشنواره با همکاری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به عنوان معدنی سرشار و غنی از نیروی انسانی به شمار می‌آید و موجبات تولید ارزش و ثروت ملی را فراهم می‌کند.

همچنین با فراهم کردن ابزارها و شرایط مناسب جهت بهره‌گیری از دانش و تخصص متخصصان در راه‌اندازی و توسعه کسب ‌وکار، فرصتی ایجاد کرده است تا صاحبان طرح‌ها، صنایع و سرمایه‌گذاران با ریسک‌های کمتری در مسیر رشد مواجه شوند.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار علاوه بر ایجاد فرصتی مغتنم برای معرفی و مانور کارآفرینان در حوزه‌های مختلف، امکان برقراری ارتباط هدفمند را میان صاحبان طرح‌ها و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران و صنعت‌گران فراهم می‌کند.

در طی مراحل این جشنواره، شرکت‌کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب ‌وکار و تمرین عملی آن‌ها بر مبنای ایده‌ی محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده‌سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه‌گذار اقدام می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری طرح‌های پیشنهادی خود را ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس vccup.sharif.ir مراجعه کنند.

اختتامیه این جشنواره پس از برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی- منتورینگ و انجام مراحل داوری در بهار ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد