hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > معرفی جاذبه های روستای استون آباد بندرگز

معرفی جاذبه های روستای استون آباد بندرگز

روستای استون آباد یکی از روستاهای تفریحی و گردشگری در منطقه بندرگز گلستان است. این روستا از چشم اندازهای طبیعی ویژه ای برای گردشگران برخوردار می باشد. دیدنی های این روستا شامل مراتع سرسبز کشاورزی هستند. از دیگر جاذبه های این روستا می توان به آب بندان آن اشاره نمود.

روستای استون آباد یکی از نواحی بکر و پر جاذبه در فاصله ۱۰ کیلومتری از بندرگز می باشد. این روستا که در بخش نوکنده قرار دارد، با وجود جذابیت های تفریحی و طبیعی خود از سوی گردشگران زیادی مورد توجه است. از زیبایی های این روستا می توان به مراتع سرسبز آن اشاره نمود. این منطقه به دلیل وجود سلسله جبال های مرتفع شناخته شده است. از سویی وجود مراتع سرسبز و باغات در این نواحی مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. این روستا دارای زمین های کشاورزی گسترده و پهناوری است.


معرفی روستای استون آباد

این روستا از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد. از ویژگی های این روستای توریستی می توان به باغ ها و مراتع سرسبزی اشاره نمود، که این نواحی را برای گردشگران دلنشین تر کرده اند. این روستا که در فاصله ۱۰ کیلومتری از شهرستان بندرگز واقع شده است، دارای چشم اندازهای بسیار زیبایی برای گردشگران می باشد.



شما برای بازدید از این روستا باید به منطقه نوکنده بروید. همانطور که اشاره شد، موقعیت جغرافیایی مناسب در این روستا اهمیت زیادی دارد. این روستا که از نواحی اطراف به جاده شاه عباسی و از نواحی شرقی به روستای وطنا متصل می شود. این روستاهای دیدنی که در اطراف این منطقه قرار دارند، به خودی خود زیبایی های ویژه ای برای گردشگران دارند.


طبیعت روستا:

کوه های مرتفع که در این نواحی واقع شده اند، بخش مهمی از زیبایی های این روستا را تشکیل می دهند. در این روستا که محل سکونت است، با ویژگی های فرهنگی و تاریخی زیادی نیز آشنا می شوید. نوع آداب و رسوم و ارزش هایی که در میان مردمان این روستا وجود دارد، بسیار مهم تلقی می شود. تپه های اطراف این نواحی از دیگر زیبایی های این روستا هستند. روستای بنفش تپه که یکی از از دیدنی های اطراف این منطقه است، از جذابیت های ویژه برای گردشگران می باشد.



از دیگر جاذبه های دیدنی در روستای استون آباد می توان به مراتع و چشم اندازهای سرسبز آن اشاره نمود. این منطقه دارای باغ های متعددی است، و با توجه به اینکه این نواحی مکان مناسبی برای کشاورزی می باشند، دارای چشم اندازهای سرسبز هستند.

آب بندان روستا:

یکی دیگر از بخش های جذاب در این روستا آب بندان آن می باشد. این آب بندان در فاصله ۵۰ کیلومتری از گرگان قرار دارد. اگر به همراه خانواده راهی سفر شده اید، این مکان می تواند برای شما بسیار مناسب باشد. شما در سفر به این مناطق تجربه های جذاب و بکری خواهید داشت. اگر از علاقه مندان به این نواحی هستید می توانید در سفر به این روستا از این آب بندان نیز دیدن نمایید.

اقامت در این روستا نیز می تواند با تجربه های جذاب و ویژه ای برای شما علاقه مندان همراه باشد. در اطراف این روستا سوئیت هایی برای اجاره وجود دارند، که شما امکان استفاده از این سوئیت ها را خواهید داشت. همانطور که می دانید بندرگز یکی از شهرهای توریستی در استان گلستان می باشد. شما علاقه مندان می توانید در سفر به این منطقه از دیدنی های استان گلستان نیز دیدن کنید. دیدنی های گرگان نیز از جاذبه های این نواحی هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد