hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > همایش همکاری‌های پزشکی ایران و ایتالیا برگزار شد

همایش همکاری‌های پزشکی ایران و ایتالیا برگزار شد

همایش همکاری‌های تهران و رم در حوزه صنایع دارویی، تجهیزات پزشکی، ابزارهای دندانپزشکی و صنایع غذایی برگزار شد.

 به گزارش حوزه سیاست خارجی به نقل از سفارت ایتالیا، در این همایش مجازی که روز سه‌شنبه برگزار شد، اتحادیه‌های تخصصی و بازرگانی دو کشور و بیش از یکصد شرکت ایتالیایی و ایرانی حضور یافتند و به تبادل نظر پرداختند.

جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران، در مراسم افتتاحیه این همایش، تاکید کرد که این کنفرانس، بخشی از همکاری‌های مفید دو کشور در حوزه بهداشت است. وی اهدای واکسن کرونا از سوی ایتالیا به ایران و قراردادهای همکاری میان بیمارستان‌ها و موسسه‌های پژوهشی دو کشور را از جمله آخرین نمونه‌های مشارکت دو کشور در صنایع بهداشتی دانست.

پرونه همچنین به شرح نقاط قوت صنایع دارویی و پزشکی ایتالیا از نظر کیفیت، نوآوری، ارتباط با دانشگاه و سازگاری با محیط زیست پرداخت.   

نمایندگان ایران در این همایش نیز ضمن تشکر از حمایتِ به‌هنگام ایتالیا در مبارزه با کرونا، بر آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها و مبادلات دوجانبه در حوزه صنایع پزشکی و دارویی تاکید کردند.

نمایندگان شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی در این همایش، همچنین به بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری، مشارکت در پروژه‌ها و بازرگانی مشترک پرداختند.   

قرار است با حمایت آژانس بازرگانی ایتالیا، اوایل خردادماه آینده، نمایشگاهی از تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و صنایع دارویی در تهران برگزار شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد