hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد

پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد

«تَرَقُب» به طراحی و کارگردانی مسعود شامی و میلاد خرم از پنجم اسفند در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. 

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین، «تَرَقُب» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تالار قشقایی تئاتر شهر است که از روز پنجشنبه، پنجم اسفند به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلادخرم، میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. 

در این اثر نمایشی مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند و فاطمه بهشتی، سپیده پشتیبان و رضا مهرداد (گروه کارگردانی)، میلاد خرم و مسعود شامی (طراحان لباس)، مطهره جلالی (طراحی اسکیس)، رضا خضرایی (طراح نور)، علی خاتمی (آهنگساز)، میترا رضایی (مشاور رسانه‌ای)، سمیه میری (عکاس)، کیوان احمدی (طراح مواد تصویری) و استودیو میم (گروه طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند. 

در خلاصه داستان این نمایش چنین آمده است: «روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین… هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آدَ-م دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!»

نمایش «تَرَقُب» هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود. هم‌اکنون نیز نمایش «خانه سیاه است» به کارگردانی محسن اردشیر در تالار اصلی و «احتمالات» به کارگردانی علی شمس در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

پای «تَرَقُب» به تئاتر شهر باز شد


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد