hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تجمع مجدد لوکوموتیورانان مشهدی در اعتراض به مشکلات صنفی

تجمع مجدد لوکوموتیورانان مشهدی در اعتراض به مشکلات صنفی

تجمع لوکوموتیورانان مشهدی برای حل مشکلات صنفی خود با وجود وعده‌های مکرر مدیران شرکت راه‌آهن پس از ۳ ماه مجددا تکرار شد.

لوکوموتیورانان مشهدی برای رسیدگی به مشکلاتی که ۱۰ سال با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، پس از مدت‌ها و به صورت متحد ابتدا در ۱۲ خرداد سال جاری مقابل دفتر نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی تجمعی ترتیب دادند. پس از آن تجمع مدیرعامل راه‌آهن کشوری برخی از مشکلات را به حق دانست، اما باز هم وعده‌ها عملی نشد.

پس از آن لوکوموتیورانان مجدد در ۶ آذر ماه در نامه‌ای به محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد در مجلس خواستار رسیدگی به مشکلات خود شدند، اما گویا باز هم رسیدگی به مشکلات این صنف بی‌جواب مانده و لوکوموتیورانان را در آستانه سال جدید به تجمعی دیگر وادار کرده است.

لوکوموتیورانان این بار مقابل راه‌آهن مشهد برای رسیدگی به مشکلات خود تجمع کردند. یکی از لوکوموتیورانان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: نه تنها در این مدت هیچ کدام از مشکلات ما حل نشد بلکه انجام اقدامات گفته شده به مشکلات ما اضافه کرد. این‌ها مدیرانی هستند که دوست دارند این تجمعات و تشنج‌ها در جامعه وجود داشته باشد تا نارضایتی‌ها به اوج خود برسد.

این لوکوموتیوران تاکید کرد: حتی مدیران راه‌آهن مشهد تاکنون با ما یک جلسه ترتیب نداده‌اند تا در مورد مشکلاتمان صحبت کنیم. مسئولان استانی از پاسخگویی برای رفع مشکلات ما شانه خالی می‌کنند و این موضوع را دائما به مدیران راه‌آهن کشوری ارجاع می‌دهند.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، عدم تغییر طبقه‌بندی شغل لوکوموتیوران، ارتقاء جایگاه شغلی، تغییر وضع آیین‌نامه جدید کیلومتراژ در راه‌آهن برای کارکنان این ارگان به جای پرداخت فوق‌العاده روزانه، عدم پیگیری سخت و زیان‌آوری شغل لوکوموتیورانی باوجود تایید و نامه‌نگاری سازمان راه‌آهن کشور و اجبار به اضافه کار برای لوکوموتیورانان بیش از سقف تعیین شده از جمله مشکلات مطرح شده لوکوتیورانان است.

عکس دریافتی است
عکس دریافتی است



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد