hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > انتقاد از کارشکنی‌ها در بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

انتقاد از کارشکنی‌ها در بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی

رئیس کمیسیون بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از کارشکنی‌ها در مسیر بررسی این طرح انتقاد کرد .

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (سوم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزییات بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱، «رضا تقی پور» در تذکری با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس در واکنش به اظهارات نوری قزلجه نماینده بستان آباد گفت: متاسفانه برخی از همکاران نسبت به وظایف و حد و حدود خود آشنا نیستند، زیرا از بدو تشکیل کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی که ۵ ماه از شروع به کار آن گذشته، با کارشکنی های مختلف روبرو هستیم.

نماینده مردم تهران درمجلس افزود: در هفته‌های گذشته که بحث بودجه مطرح نبود، جلسات کمیسیون را با غیبت تعطیل کردند. از این رو درخواست می‌شود، اجازه ندهید حرف‌های خلاف آیین نامه در صحبت‌های نمایندگان طرح شود؛ باید پاسخ داده شود در کدام بخش از آیین نامه مطرح شده که در این زمان نباید جلسات کمیسیون‌ها تشکیل شود.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته برخی کمیسیون‌ها از جمله فرهنگی، کشاورزی و... جلساتی برگزار و امور تخصصی خود را پیگیری کردند. چرا برخی از همکاران فتوا صادر می‌کنند. چنین موضوعی دیکتاتوری مدرن است که یک نفر تصمیم می گیرد که یک کمیسیون را تعطیل کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه باید حرمت مجلس حفظ شود، تاکید کرد: با توجه به شأن نمایندگی نباید مطالبی را طرح کنیم که با مفاد آیین نامه مخالفت است. امروز طرح برخی از مطالب موجب درست شدن خوراک برای رادیوهای بیگانه است.

تقی پور با بیان اینکه با به توپ بستن مجلس نتیجه نخواهید گرفت، خاطرنشان کرد: قبلی‌ها که این کار را کردند، نتیجه نگرفتند. ما وظیفه خود را پیگیری خواهیم کرد. از طرفی این جلسات به صورت آنلاین پخش زنده می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد