hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > حمایت تمام قد دولت از دهکده گیاهان دارویی گالیکش/ جهاددانشگاهی بازوی متعهد نظام است

حمایت تمام قد دولت از دهکده گیاهان دارویی گالیکش/ جهاددانشگاهی بازوی متعهد نظام است

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه پروژه ایجاد دهکده گیاهان دارویی در این شهرستان توسط جهاددانشگاهی یک پروژه ملی است، گفت: دولت با تمام قدرت و با افتخار از این پروژه تا فرجام نهایی آن حمایت می کند.

 علی جوان در بازدید از دهکده گیاهان دارویی جهاددانشگاهی در شهرستان گالیکش و دیدار با مدیر کل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی کشور با اشاره به اینکه دهکده گیاخان دارویی در منطقه بشویلی گالیکش می تواند محور توسعه پایدار باشد، اظهار کرد: توضیحات و افقی که در این پروژه تعریف شده است شهرستان گالیکش و استان گلستان را به قطبی در حوزه تخصصی گیاهان دارویی تبدیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از حمایت های جهاددانشگاهی کشور به ویزه معاونت پژوهشی این نهاد انقلابی از اجرای این طرح تشکر می کنیم، افزود: بنده به همه دستگاههای متولی در این حوزه را در شهرستان به صورت جدی مامور کرده ام تا از هیچ کمک و تلاشی برای رفع مشکلات اجرایی این دهکده دریغ نکنند.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره یه اینکه این پروژه به عنوان یک پروژه ملی و بزرگ تعریف شده است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده عالی دولت قول همکاری همه جانبه در همه زمینه ها به جهاددانشگاهی می دهیم زیرا معتقدیم که این نهاد انقلابی هم از حیث دارا بودن نیروهای جوان انقلابی و هم از حیث جدیت و همیت در کار نمونه بوده و می تواند به عنوان بازوی متعهد نظام تکیه گاهی مطمئن برای انقلاب باشد.

جوان با اشاره به ضرورت واگذاری بخش باقیمانده زمین های طرح به جهاددانشگاهی برای ایجاد منطقه گردشگری، ادامه داد: جهاد کشاورزی، بخشداری و سایر نهادهای مسئول هرچه سریع تر زمینه واگذاری این بخش از زمین ها را نیز فراهم کرده و نگذارند از سرعت اجرای پروزه کاسته شود.

وی با بیان اینکه حضور نیروهای انقلابی، جوان و با انگیزه به همراه مدیریتی علمی، جوان و میدانی افق خوبی را در ذهن ما از فعالیت های جهاددانشگاهی در این منطقه ایجاد می کند، گفت: من یک بار دیگر نیز سرزده به محل اجرای پروژه دهکده گیاهان دارویی آمدم که شاهد تلاش بی وقفه، علمی و جهادی عزیزان در این محل بودم.

فرماندار شهرستان گالیکش بر ضرورت رفع مشکل تامین آب این پروژه با قید فوریت و سرعت تاکید کرد و افزود: بنده در کنار همه جهادگران جهاددانشگاهی خواهم بود تا این مشکل را رفع کرده و عملا بتوانیم دغدغه ها را به حداقل برسانیم.

گفتنی است در ابتدای این بازدید ابراهیم شهبازی رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان و محسن قلی پور معاون پژوهشی این واحد گزارشی از روند اجرای پروژه، میزان پیشرفت و دغدغه های اجرایی ایجاد دهکده گیاهان دارویی ارائه کرده و دکتر یزدانی مدیرکل تخصصی دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاددانشگاهی کشور نیز از حمایت ها و نگاه توسعه محور فرماندار گالیکش تقدیر کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد